Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nuon mailen en adres doorgeven aan moens

• Roek

Ik bedoel het verhaal van Jowiri…

• tientje

joom natuurlijk

• Juut

oke Roek en tientje…………..dan is t goed ;)

• Joom

Heel goed tientje, sorry voor iedereen, is zeker niet lomp bedoeld, iedreen heeft gewoon recht op dat soort zaken, wilde alleen een beetje actie op het pb, iedereen die tegenwoordig wat zegt wordt geband. Bij deze mijn oprechte excuses voor allen die het aangaat….

• stuffie

Ik vind het een onzin verhaal van de nuon.

Ik kan mijn nog herinneren dat we een paar jaar geleden geld terug gehad hebben

van de nuon.

Ik weet niet meer hoe veel het was.

En iedereen betaald toch via een incasso of een acceptgiro?

Dan weten ze toch de nummers.

Ze zullen wel geen typmiep hebben die het allemaal voor ze regeld.

Allemaal ontslagen omdat ze winst moeten maken.

gr Stuffie

• vuurtorentje

joom,

met iemands gezondheid mag je nooit spotten!

ook niet om het prikbord op te ‘vijzelen’….

• Joom

Hoi vuurtorentje, ben ik helemaal met je eens, maar heb het niet over iemand zijn of haar gezondheid gehad. Heb alleen gezegd, dat je er meestal voor kiest, is misschien ook wat kort door de bocht, maar ken heel wat mensen, die BEWUST voor de bijstand kiezen en daar doelde ik op, niet op de rest, maar dat heb ik al uitgelegd.

• vuurtorentje

joom,

ik weet dat mensen die ongewild uiteraard, in de wao terech komen, ook een uitkering krijgen op bijstandniveau.

en die moeten het er elke maand maar mee zien te doen.

ik snap dat jij niet bewust deze groep mensen eruit hebt gelicht.

maar zo zie je maar weer, dat je onbewust/onbedoeld, ook deze mensen hier behoorlijk mee kunt kwetsen.

maar goed, tis klaar nu hoor voor mij.

ik wilde dit ook gewoon even duidelijk maken.

groeten!

• Juut

excuses aanvaard hoor Joom

• Jowiri

Hoi Roek,

Ik heb zojuist mijn mam even gebeld, maar het is wettelijk zo geregeld dat als je binnen 7 dagen een brief stuurt met “annuleren” je er weer af bent. Als het bij jou al langer is dan weet ik het dus niet.

Maar tis een mooi stomme valse manier van klanten werven!!!!