wie weet er een goeie andere aanbieder voor digitaal tv,internet en vaste telefonie.??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk heb net een abonnement afgesloten bij Telfort.
http://internet.telfort.nl/shop/internet-20mb-en-vastbellen.html
20 MB internet en onbeperkt vast bellen ( naar vaste nummers ) voor € 29,90 per maand. Dat is stukken minder, dan ik voor mijn Power abonnement bij Multikabel betaal.
Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden voor Radio en TV , Digitenne is op onze postcode nog niet beschikbaar.
Hoi LT,
Ik hoop dat het overstappen voorspoedig gaat, ik heb net opgezegd bij Multikabel en me aangemeld bij Telfort.
We bellen er al jaren voordelig mobiel met een sim only abonnement. 300 minuten per maand voor 7.95 en eventueel goedkoop sms-en. De service is tot nu toe prima ( en ik heb geen aandelen hoor ;-) ). Ik hoop dat de rest net zo goed bevalt.
http://shop.telfort.nl/sim-only/
@ vuurtorentje, Digitenne is iets anders dan de digitale tv van Multikabel en is volgens mij een stuk goedkoper. Alleen helaas nog niet leverbaar op onze postcode. http://www.kpn.com/tv/digitenne/wat-is-digitenne.htm
Als er op jouw postcode nog geen Digitene is gewoon ff aanmelden op:
http://www.kpn.com/web/show/id=75760
Als KPN voldoende aanvragen krijgt dan is er in DH echt wel snel een volledige dekking en KPN weet echt wel wat multikabel nu flinkt. De internetverbindingen bij KPN zijn onderstussen ook behoorlijk en dat ze verstand hebben van telefonie hebben ze al jaren bewezen.
Wat er NIET in de brief van Multikabel staat is dat je je abonnement per direct kan opzeggen. Dus wil je veranderen, zorg dan dat je nu opzeg want anders zit je er waarschijnlijk gewoon weer een jaar aan vast!!
Online muziek luisteren, video’s delen of tv-programma’s terugkijken. Multikabel past per 5 mei aanstaande de internetsnelheid van de Alles-in-1 pakketten aan de groeiende eisen van intensief internetgebruik aan.
Entreebundel:
De downloadsnelheid, de snelheid waarmee u bestanden ophaalt, gaat omhoog van 256 naar 800 kbps.
Familybundel
De downloadsnelheid gaat omhoog van 4 naar 8 Mbps. De uploadsnelheid, de snelheid waarmee u bestanden op internet zet, gaat omhoog van 1000 kbps naar 1500 kbps.
Powerbundel
De downloadsnelheid gaat omhoog van 12 naar 16 Mbps. De uploadsnelheid verdubbelt van 1500 Kbps naar 3 Mbps.
Meer informatie over de Alles-in-1 pakketten leest u hier: http://www.multikabel.nl/bundels
———————————————————————————————————————–
Uw e-mail bericht:
Telefoon overdag: **********
Telefoon avond:**********
Ik las zojuist dat multikabel de internetsnelheid gaat verhogen per 5 mei.
Er stond dat dit geldt voor de alles-in-1 pakketten.
Begrijp ik hieruit dat ik als multikabelklant, met een easy-abonnement geen snellere internet krijg per 5 mei?
Ik heb naast mijn internetabonnement ook een abonnement op radio/tv van multikabel.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Mvg,
Co.
———————————————————————————————————————-
Subject: Reactie op emailbericht
Geachte heer/mevrouw Co,
Onlangs stelt u een vraag over de internet snelheid.
Het klopt inderdaad dat de snelheid van de bundels omhoog gaan.
Helaas gaat de snelheid van de reguliere internet abonnementen niet omhoog.
Wellicht gaan deze in de toekomst nog omhoog. Ik kan u hierover nog geen zekerheid geven.
Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben dan horen wij dit graag van u. Op www.multikabel.nl staan alle meest gestelde vragen en antwoorden, kunt u diverse handleidingen downloaden en vindt u een actueel overzicht van eventuele storingen en werkzaamheden. U kunt daarnaast uw abonnementen en instellingen beheren via de Service Site.
Televisie, internet en telefonie? Makkelijk en voordelig geregeld met het Multikabel Alles-in-1 Pakket. Kijk op www.allesin1pakket.nl voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
T. Bakker
Geachte T. Bakker,
Elk jaar (!) kregen wij als abonnementhouders van het easypakket een snelheidsverhoging, afgelopen jaar is ook de prijs omhoog gegaan.
Dus als ik een totaalpakket zou nemen, dan word ik daarvoor beloond, doe ik dat niet dan is dit een straf ( zo zie ik dat tenminste)
Welicht dat het een klein beetje helpt als ik geen radio en tv signaal meer door de kabel krijg, en zo mijn internetsnelheid wat kan verhogen.
Graag wil ik van u weten wat de opzegtermijn is van mijn radio/tv abonnement, omdat ik heb vernomen dat digitenne van KPN binnenkort ook in Den Helder van start gaat, en ik dan liever met kpn zaken doe.
Mvg,
Co
———————————————————————————————————————
Geachte heer/mevrouw Co,
Onlangs stuurde u een email met een vraag over de internetsnelheid.
Als u het tv signaal van de kabel laat halen is het ook niet meer mogelijk om internet te ontvangen, omdat het tv signaal de basis is voor het internet signaal. De snelheid van het internet is ook niet afhankelijk van het tv signaal.
Het is niet de bedoeling dat onze klanten de snelheidsverhoging van de bundels als straf moeten zien. Op dit moment is het zo dat Multikabel de Bundels aan het aanprijzen is in verband met onze fusie. Hierdoor gaat de snelheid hiervan omhoog om de klanten hiermee aan te sporen over te stappen naar een bundel.
Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben dan horen wij dit graag van u. Op www.multikabel.nl staan alle meest gestelde vragen en antwoorden, kunt u diverse handleidingen downloaden en vindt u een actueel overzicht van eventuele storingen en werkzaamheden. U kunt daarnaast uw abonnementen en instellingen beheren via de Service Site.
Televisie, internet en telefonie? Makkelijk en voordelig geregeld met het Multikabel Alles-in-1 Pakket. Kijk op www.allesin1pakket.nl voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
D. van Kampen
Multikabel B.V.
Afdeling Klantrelaties
t: 0900-6858452
f: 072-5143207
w: http://www.multikabel.nl
Fijn hoor zo n fusie!
Er is vast weer een of andere “econoom” in dienst die dit allemaal heeft zitten bedenken, en alleen maar oog heeft voor het grote geld, en het menselijke aspect uit het oog verliest.
Ik heb ooit eens gewerkt bij een bedrijf, dat een fusie aanging met een ander.
Resultaat: de klanten liepen weg, het personeel liep weg, en het bedrijf ging failliet.
Ja klopt een fusie, met niemand minder dan Casema (dat noemde wij altijd in de volksmond k.u.tsema en dat was niet voor niets).
Nee en om nu te hopen dat een bedrijf als Multikabel op z'n reet gaat, dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ze duwen iedere klant een digitaal pakketje door de strot en ze worden alleen maar groter en groter. Internetsnelheid is net als digitale televisie, ze halen gewoon zenders weg uit het analoge pakket om jouw op je knieën te krijgen dat je overstapt naar een digitaal pakket, en zo gaat het ook met de snelheid van internet.
Wat dat betreft is het fijn dat er niet beschermde WIFI connecties zijn, kun je nog eens overstappen in de buurt rondom je heen, vaak ook Multikabel en dan zie je hoe bedroevend langzaam sommige verbindingen zijn.
Ik zit toch er toch zeker over te denken om over te stappen naar telfort en dan blijf ik nog voor de digitale tv bij multikabel……..als digitenne dan snel komt kan ik helemaal weg bij multikabel……..
Ik heb ze al een klachtmailtje gestuurd over dat dubbel incaseren maar tot op heden nog niets terugontvangen van ze
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?