nee,niet doen geen telfort ,is nu nog supersnel.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNee ik zie ze ook niet zo snel failliet gaan, maar dit zijn wel rotstreken.
Ik was altijd zeer tevreden over multikabel, maar dat begint nu wel anders te worden, het gaat gewoon om het principe. Nu de fusie met Casema een feit is, is het grote graaien begonnen, en proberen ze het onderste uit de kan te krijgen. en idd pakketjes door je strot te duwen! ik heb helemaal geen behoefte aan een vaste telefoon van multikabel.
Als het waar is wat D van Kampen schrijft: “Als u het tv signaal van de kabel laat halen is het ook niet meer mogelijk om internet te ontvangen, omdat het tv signaal de basis is voor het internet signaal” Dan word het nog lastig om over te stappen naar digitenne, omdat je dan kennelijk dus ook geen internetsignaal meer krijgt van multikabel…
Dat werd mij trouwens niet verteld door de mensen van de primafoonwinkel, waar ik in december al eens was komen informeren.
Het zijn allemaal ratten, Amstaff!
Groeten,
Co.
zelf stond ik inderdaad ook vreemd te kijken, kunnen ze dit zo maar maken eigenlijk en moet dat niet even langer van te voren worden aangekondigd? Beetje vreemd zo.ramon smit schreef:
>
> ik kreeg een brief van multikabel .
> er stond in dat je deze maand dubbel moet betalen en daarna
> pas weer in juli en dan gewoon weer voor 1 maand .
> ik vind het raar dat je nu eerst dubbel moet betalen en
> daarna weer per maand .
> groetjes ramon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?