Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kittens

• petronella

te koop vier kittens geboren 1mei 2008

af te halen rond 1 juli

de kleuren zijn cypers met wit

en zwart met wit

wij vragen 25 euro per kitten

alleen serieuze mails welkom

fotos op verzoek

de kittens zijn van mijn nichtjes kat

• lydia

Alsof er nog niet genoeg katten rondlopen, zwervend, in het asiel en zwaar verwaarloosd. Een tijdje geleden had jij van je eigen kat een nestje, nu weer van een nicht. Laat die beesten lekker steriliseren. Je weet helemaal niet waar die beesten terecht komen, iedere gek kan ze ophalen. Ook meteen een waarschuwing; er worden nog steeds in Nederland proeven gedaan op katten, en deze mensen zijn gek op dit soort advertenties. Mensen komen met een leuk verhaal, geven jou 25,00, en je wilt niet weten wat er dan met ze gebeurt.

Laat alsjeblieft van je opbrengst dat beest steriliseren.

Met vriendelijke groeten, Lydia.

• fw snijder

Ik ben het helemaal met je eens.lydia.

• Mo

Vind het een beetje kort door de bocht hoor Lydia, misschien vinden die mensen het gewoon leuk om te doen. Er zijn zat mensen die geen cent te makken hebben en toch nog een kind nemen endat vind ik eerlijk gezegd wat kwalijker als kittens. Zal wel een heleboel over me heen krijgen nu, maar ik vind je reactie wat zwaar. Ben het ook wel met je eens dat er zat katten zijn hoor, maar er zijn toch echt wel ergere dingen.

• QM

he mo, een kind neem je niet, die krijg je…………..

• Mo

Dat snap ik ook wel, probeer alleen wat duidelijk te maken…..

• anita34

een zwangerschap kun je bij beide besparen door je laten halen of de pil of iets in die geest

• sammie

Wat is hier erg aan.. het is beter dat ze die kittens verkoopt dan zomaar aan iedereen weg te geven.. ik heb zelf 3 katten en wij hebben 2 keer een nestje gehad.. erg leuk vind ik zelf. Als iemand katten wil weggeven of verkopen moet die gene dat zelf weten. En t is echt niet zo dat elke kitten verkeerd terecht komt hoor.

• anita34

ik zie nu dat ik iets fout getypt hebt dus zal me ff corrigeren

ik bedoelde dus dat men tegen een zwangerschap iets kan doen door je te laten helpen en eventueel de pil te geven en in te nemen dat kan bij een poes en ook bij een vrouw

• Juut

kan het niet zo zijn dat mensen het gewoon leuk vinden om eens een nestje te krijgen?

een pil voor poezen,Aniet, kan baarmoederkanker veroorzaken….is dus geen goeie optie lijkt mij.

maar goed of je ze hier nu gratis aanbied of te koop zet, er is ALTIJD wel commentaar!