te koop vier kittens geboren 1mei 2008
af te halen rond 1 juli
de kleuren zijn cypers met wit
en zwart met wit
wij vragen 25 euro per kitten
alleen serieuze mails welkom
fotos op verzoek
de kittens zijn van mijn nichtjes kat
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAlsof er nog niet genoeg katten rondlopen, zwervend, in het asiel en zwaar verwaarloosd. Een tijdje geleden had jij van je eigen kat een nestje, nu weer van een nicht. Laat die beesten lekker steriliseren. Je weet helemaal niet waar die beesten terecht komen, iedere gek kan ze ophalen. Ook meteen een waarschuwing; er worden nog steeds in Nederland proeven gedaan op katten, en deze mensen zijn gek op dit soort advertenties. Mensen komen met een leuk verhaal, geven jou 25,00, en je wilt niet weten wat er dan met ze gebeurt.
Laat alsjeblieft van je opbrengst dat beest steriliseren.
Met vriendelijke groeten, Lydia.
Vind het een beetje kort door de bocht hoor Lydia, misschien vinden die mensen het gewoon leuk om te doen. Er zijn zat mensen die geen cent te makken hebben en toch nog een kind nemen endat vind ik eerlijk gezegd wat kwalijker als kittens. Zal wel een heleboel over me heen krijgen nu, maar ik vind je reactie wat zwaar. Ben het ook wel met je eens dat er zat katten zijn hoor, maar er zijn toch echt wel ergere dingen.
Wat is hier erg aan.. het is beter dat ze die kittens verkoopt dan zomaar aan iedereen weg te geven.. ik heb zelf 3 katten en wij hebben 2 keer een nestje gehad.. erg leuk vind ik zelf. Als iemand katten wil weggeven of verkopen moet die gene dat zelf weten. En t is echt niet zo dat elke kitten verkeerd terecht komt hoor.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?