hallo suus of joany.
joan…jij wilde de kaarten overnemen voor 50 euro toch van fame?wilde het daar ff met je over hebben maar niet over prikbord….kun je me mailen?laat jou mailadres even achter hier…dan mail ik jou even oke?
groetjes
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshey joany….kreeg inderdaad een mail van je binnen maar niet met jou mail adres als afzender……..maar had je interresse in de kaarten eventueel?
wilde even iets met je bespreken maar liever niet op prikbord…net zoals we vorige keer deden wat prettiger he.maar ik had bij jou de kaarten destijds gebracht he?kan ze namelijk daar weer heen brengen als je wilt…alleen wilde ik even hebben over de prijs.je mag ze hebben voor 60 euro.zoals je weet zijn ze duurder als HAIR en heb ze nu dus fikse korting.maar daar wilde ik het eerst over hebben met je via jou mail adres snap je?
maar laat je me iets weten?ik kan ze zo brengen bij je en heb je ze zo nog in huis……….want hotmail is zo traag….ik had net pas van kwart over 1 een bericht van je binnen.ik hoor van je
dank je wel
gr
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?