Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

multikabel telefonie

• anita34

hallo allemaal weer even iets over multikabel

ik ben via mijn vaste telefoon onbereikbaar nu hebben ze vorige maand buiten de kasten vervangen voor nieuwe spul en nog heb ik geregeld een dode lijn of een afgesloten lijn terwijl mijn rekeningen wel betaald worden wie heeft dit nog meer

ik heb alle stekkers eruit en erin gedaan en 10 min gewacht uiteindelijk deed de telefoon het nog steeds niet dus multikabel maar afwachten

gelukkig heb ik een mobiel maar je hebt nog steeds mensen die geen mob hebben al zijn het er maar weinig maar je moet toch bereikbaar blijven vind ik

ok een storing was er niet dus wat dan wel? ik heb op de site van multikabel alles gecheckt alles zou het moeten doen maar mijn telefoon legt het loodje

wie weet raad bedankt alvast

• Ray

Vragen bij je buren of je mag bellen en dan de storing melden.

• Juut

mail ze dat je een probleem met je telefoonaansluiting hebt

• anita34

ik heb multikabel gemailt maar tot nu toe geen reactie

nou me buurman is weg en verder zou ik het ff niet weten maar komt wel goed hoop ik

• anita34

probleem is danzij meus opgelost

ik had de kabel er bij de verkeerde ingedaan hahahahaha wat een muts ben ik

meus dank je wel he schat

• joany

bij de verkeerde???? vertel :)

• bachus

niet vreemd. :)

• joop

verbaast me helemal niet

• AmStaff

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets

of toch wel ?

Neen, het is een vraag;

Anita waar had je 'm dan ingestoken, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen, is puur interesse.

• anita34

nou in de modem maar ik wist niet (is me ook nooit verteld) dat er 2 telefoon lijnen opzaten dus had de kabel in lijn 2 gedaan i.p.v. lijn 1 snappie

enne aan seks denk ik ff niet hoor mij te warm

enne ik had wel kritiek vewacht jammer dat men zich zo laat kennen