Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

holland got talent

• shaatje

hey wie van jullie heeft holland got talent gezien ?

wat vonden jullie van whalon:D

vind hem echt goed :P

• Jowiri

Het is voor mij…een lekker ding! Maar goed daar ging het niet om, hij heeft ook nog een gouden keeltje.

Dat meiske dat was jammer dat ze 3e werd, en ik hoop idd. dat het uitkomt wat ze zeiden: die komt er evengoed wel!

• AmStaff

Ik denk dat je het verkeerd hebt neergezet Shaatje, volgens mij bedoel je niet “goed”, maar je bedoelt “vind hem echt een lekker ding”. Dat wil dan nog niet zeggen dat tie dan ook goed is ;)

Overigens vond ik het een belachelijk beslissing van de jury om dat zwartje niet door te laten gaan, nee laten ze een stel van die dans mongolen doorgaan. Onbegrijpelijk!!

Het is maar goed dat de jury erbij zei, dat ze het wel verder zou redden in de showbusiness, maar we konden aan haar gezicht zien dat ook zij het onbegrijpelijk vond.

• AmStaff

Heee 2 zielen…… he he he

• Sjaak v/d H

Het doel is om in het wintercircus Carre op te treden, dan is een act met wat ‘gespring’ leuker om naar te kijken dan naar een zanger(es). Je gaat naar een circus voor wat spektakel.

Maar dat meisje had zeer zeker ook talent en ik hoop dat ze ook nog wat begeleiding krijgt om haar doel te bereiken.

• Juut

ik denk dat Shaatje hem gewoon goed vond? denk je ook niet,Anita?

en de opmerkig “dat zwartje” moet dat nou zo nodig

• Juut

sorry Aniet, ik bedoelde Amstaff

• AmStaff

Ze was niet blauw of wel ????

• Juut

als t een blanke was,had je dan “die witte ” gezegd

• Jowiri

Dat weet je niet, moest ze blazen van de politie??????