Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

luizen

• Abion

wie heeft er ook zo last van bij de kinderen , heb alles al gedaan ook via ggd maar die krengen willen niet dood of uit het haar ,wie heeft er nog tips.

• QM

bij ons een school hangt een forlmulier om luizen tegen te gaan, dat je die hoofdjes van de kinderen, in moet smeren met thee rose olie……………maar daar heb je nu niks aan, maar misschien wel een tip voor de toekomst………………en als je nou je kind zijn/haar was, en dan steeds maar herhalen met conditioner, net zo lang tot de fles op is, en na elke wasbeurt het haar kammen met een speciaal kammetje………………er was een tijd geleden iets bij kassa, dat dit het beste hielpt tegen die vervelende kruipertjes……………..of het echt zo is weet ik niet,maar baad het niet dan schaad het ook niet…………..beter dan die argesieve spullen die je koopt bij de drogist…………………..sterkte!!!!!!!!!!!!

• Abion

dank je wel ja heb het ook allemaal al geprobeerd met baby olie, creme spoeling,

duurste merken die op de markt zijn voor luizen , via apotheek , en twee x per dag kammen , nu heeft m,n dochtertje wel lang haar en wil het graag bij haar afknippen , om het toch beter tekunnen behandelen , maar geen 1 kapper doet dat natuurlijk, wie is er thuiskapster ofzo en zou dat voor mij willen doen., ik heb niet veel geld dus wie is er zo lief om dat voor ons gezin te willen doen .

dank u wel

• Juut

hoe bedoel je dat geen kapper dat haar wil knippen?omdat het lang is? dat maakt hun toch niet uit? je betaald er toch voor? of snap ik de context niet….

• anita34

vanwege de luizen denk ik juut

• Abion

idd ze heeft nog neten geen luizen meer en neten blijven overal aan plakken, en als het haar wat korter is is het beter kambaar en behandelbaar bij een kind van 3 die blijven nog niet echt lekker zitten

• troel

idd,,,ik heb dat ook gehad dat mijn kinderen klein waren en je wordt er niet vrolijk van.vooral niet als jij je kinderen wel behandeld en een ander niet.na 3x heb ik ouderwets mijn meiden behandeld met peterolium (douchemuts op)en op school gezegt dat ik mijn meiden pas weer naar school stuur als de klas luisvrij is. maar dat hielp wel,,en alles goed wassen,,beddegoed ,jassen, stoffen bankstel enz

• ¥ Lotje ­­¥

ja het heerst weer op scholen , openbare gebouwen .

Tip ::

Lekker pietjes zoeken bij elkaar . :D net als de apen

VLOOIEN :D:D

• ¥ Lotje ­­¥

Je heb er shampoo voor . Effen vragen via de dokter . Er mee wassen , in laten zitten even en uitspoelen . zijn ze zo we g . Is van dat paarse shampoo .

• ¥ Lotje ­­¥

hier staat het ook hoe en wat te doen met hoofdluis

http://www.prioderm.nl/