is er ook anti flauwe moppen shampoo ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsZuursel heeft de hele dag hard gewerkt, en gaat na het eten op de bank z' n krantje lezen. Zijn vrouw is in de hoek van de kamer de was aan het strijken. Zuursel kijkt naar haar, en vraagt: “Waarom ben jij je bhtjes aan het strijken? Er zit toch nooit wat in?” Waarop zij zegt: “Ik strijk jouw onderbroeken toch ook?!”
Een nachtje in de peterolum staat er in mijn ouder huishoudboekje van ot en sien.
De luizen zijn imuun geworden voor alle chemische spulletjes helaas.
Alles wel goed heet wassen ( zelf had ik op een stoom eend aangeschaft om de bedden en de kussens etc, goed heet te stomen dan gaan alle eitjes ook dood namelijk, ongeveer 19.95 bij blokker) Bij mijn kids was het over met goed kammen, en wassen en stomen en ook heel goed op school hun jassen gescheiden houden ( en rugtassen) Ook veel gel in het haar daar houden luizen niet van.
sterkte het is een ramp hoor maar jullie zijn echt niet de enige
hoe viezer je haar, zo minder last heb je van luizen.
Ooit hebben mijn kids ze ook gehad en ja ik dus ook.
ik heb veel gekamt en alles gewassen. ik heb mijn kids daarna veel in de Gel gezet. Nooit meer last van luizen gehad.
Ik hoop dat je er snel vanaf bent. ze zijn erg hardnekkig en lastig.
gr Stuffie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?