Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kind van 10 jaar

• vuurtorentje

kinderen van tegenwoordig, maar wat dacht je van ouders van tegenwoordig.,,,,,,,

als je ze op het gedrag van hun kind aanspreekt, kun je nog een grote muil krijgen ook.

of hun ‘bloedjes van kinderen’doen nooooit wat.

of je wordt voor de rest van de ( school) tijd doodgezwegen door desbetreffende personen.

op een nette manier tegenwoordig ergens wat van zeggen is er niet meer bij.

je krijgt het zelf op je bordje terug.

dus ja….

er is geen normen- en waardenbesef meer tegenwoordig.

• tientje

dat zeiden onse ouders ook he, vergeet dat niet

iedereen kijkt en steekt het vingerdje op naar een ander maar begin bij jezelf….

• QM

wij hadden gisteren hier ook in de straat zo,n loeder……………die liep langs een katje, wat op een muurtje zat.Kind komt voorbij, en slaat het katje met een lederenhondenriem midden in zijn snoetje(en geloof me nog hard ook)……………….mijn man op dat kind af, en die zei dus niks terug………………ligt toch ook aan de opvoeding van de ouders, dat ze dat niet bijgebracht is…………….wel vooraan in de kerk zitten,maar wel een kind wat zo in mekaar zit…………….zag de moeder vanmorgen lopen, maar die zei jammergenoeg niks, dat mijn man haar had aangesproken…………..vreselijk……..

• anita34

walgelijk ik geloof echt dat ik dat kind een rot schop verkocht had maar ja uit fatsoen doe het je het toch maar niet en voor je het weet heb je nog stront aan de knikker ook