Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Portomonaie

• Jenny

Hallo, schandalig is het, wij als jong gezin die nooit iemand schade berokkenen zijn nu de dupe geworden van een onverlaat die het noodzakelijk vond om ons zuur verdiende geld en portomonaie te stelen. Al het geld voor de maand voor boodschappen luiers etc. weg! Rijbewijs en pasport weg! Pasfoto's van mijn lieve kleine mannetje weg! WIE STEELT ER NU VAN EEN JONG GEZIN! Ik heb niet een bedrag op de bank staan om dit op te vangen. Wij MOETEN VAN DIT GELD LEVEN! Blijf eens met je jatgraage vingers van andermans eigendommen af!

Als iemand in Julianadorp (gestolen bij de deen) een grote huishoud portomonaie vindt in de kleur zwart met het liefst inhoud vind breng het dan aub bij de politie van Den Helder. Deze maand is heel erg oppassen en veel eten bij anderen. DENK EENS NA OVER DE SCHADE DIE MENSEN LOPEN BIJ DIEFSTAL. Oke er zat een aardig bedrag in, misschien fout van mij, maar het is om een gezin een maand lang van eten en luiers te voorzien. Dader schaam je!!!!

• tineke65

hoi jenny

ik weet hoe je je eigen voelt

bij mij is het vorige week gebeurd 5 minuten na het pinnen,

werd mijn schoudertas van mijn schouder afgerukt.

mijn beurd met huur en boodschappen geld

schiet niet op allemaal

veel succes jenny

• vuurtorentje

hoe deden ze dat dan?bij Deen?

bij de kassa?

of in de winkel?

en tineke, waar is het dan bij jou gebeurd?

het lijkt wel of er weer 1 of andere bende aan de gang is….

sterkte allebei.

• AmStaff

Vuurtorentje? Heb je al eens gedacht aan een baantje bij de pliessie ?

• carina

ben je hem niet verloren? Ik heb die van mij ook weleens naast mijn tas gedaan in plaats van erin. Heel vervelend. sterkte

• Jowiri

Tis uiteraard zwaat k*t. Daarom heb ik praktisch nooit cash bij me, ik pin alles bij de winkel, hoe klein het bedrag ook.

Huurgeld in je knip? Dat gaat toch per acceptgiro?

Ik blijf erbij dat een ander van je spullen moet afblijven, maar neem in Godsnaam niet zoveel geld mee in je knip! Dat kan tegenwoordig gewoon niet meer, en dat weten we allemaal al langer dan vandaag.

• Sjaak v/d H

Ik nooit iets op rotzooi na in mijn portomonee… Ik ben er mee eens dat iedereen van elkaars spullen af moet blijven… maar een dief kan het dus echt niet schelen of dat je nu goed klote zit, die is het allleen te doen om zichzelf te verrijken. Dat er je maandinkomen zit, zal de dief blij mee wezen. Ook al neem je je hele maand op, kun je voortaan uit veiligheidsoverwegingen beter een weekgeldje in je portomonee hebben, dan is de schade nog enigsins te overzien.

Heel veel sterkte toegewenst en laat voor de zekerheid je passen e.d. blockeren. En uiteraard aangifte doen. Nogmaals sterkte

• tineke65

vuurtorentje

bij fortisbank op julianaplein

en het klopt ik hoor ook niet zoveel geld op te nemen

maar als je een particuliere woning hebt

krijg je geen acceptgiro dan betaal je cash

zo doende had ik zoveel geld bij mij.

• vuurtorentje

hoi tineke, je bent er klaar mee zeg.

bij zowel deen als de fortisbank kom ik wel.

ik vind het echt erg voor jullie!

het zal je gebeuren……

ben je nog verzekerd voor zoiets?

het beste!

• anita34

het moet niet gekker worden