hallo ik ben moeder van 2 kids (allebei nog klein) ik ben gescheiden en de kinderen gaan wel naar hun vader (om de 14 dagen) nu ben ik daar niet zo heel blij mee maar ik doe het voor de kinderen omdat het toch hun vader is!
hun vader is pas vrij (hij heeft gezeten) wegens drugs en bedreiging van een vuurwapen (naar mij toe)!
hij is dit jaar vrijgekomen ik dacht iets van januari ofzo,en hij zou hartstikke veranderd zijn en die dingen niet meer doen wat hij heeft gedaan(waarvoor hij gezeten heeft) dit is niet zijn 1ste keer dat hij gezeten heeft voor mij ook nog eens,maar dat maakt het minder erg nu zijn er kinderen in het spel!!
tussen mij en hun vader liep het gewoon weg niet ik was hoogzwanger van mijn 2e en heb zelf de stap genomen om uit huis te gaan (maar goed ook) want een 2 maandjes daarna is er een inval geweest in zijn woning en ze hebben hem opgepakt beter dat ik daar niet bij was want dan was ik mijn kind(eren) kwijt geweest. AMK alles erbij pfffffffffff!
al die problemen in mijn kraamtijd maken mij woest iets wat ik niet meer over kan doen en amper van genoten heb ik bedoel maar mijn zoontje is nu al bijna 1 jaar volgende week.
maar om een lang verhaal kort te houden nu gaan er geruchten rond (van zijn kennissen zelfs) dat meneer weer bezig is met drugsdealen maar het nu laat doen!
je snapt nu wel dat ik daar totaal niet blij mee ben HIJ WAS TOCH VERANDERD?
voor hem maakt het mij echt niets uit maar wat mij dwars zit hij is wel VADER!
hij heeft gelukkig een nieuwe relatie dus van hem af ben ik zekers te weten..alleen die meid alleen al (totaal ongeregeld,ontspoord) kortom totaal niet verantwoordelijk!
nu is mijn vraag in deze situatie wat kan ik doen??????????????
ik heb verteld dat ik gescheiden ben maar dat is niet helemaal waar voor mijn gevoel ben ik gescheiden vanaf het moment dat we uit elkaar gingen maar op het papiertje dus nog niet,dus er zijn ook nog advocaten in het spel die nog dingen regelen qua allimentatie (want dat betaald hij ook nog niet) en de regeling die er nu is is niet verplicht en staat niet zwart op wit maar dat heb ik onderling geregeld omdat ik alle gezeur zat was!
ik hoor graag van jullie
bedankt!