Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hangmensen

• petronella

ik dacht dat hangmensen zouden worden aangepakt

blijkbaar niet dus

de halve buurt van nieuwdenhelder zit buiten

zelfs eethoeken staan in het gras

en word er flink gegokt

op zich niet zo erg

maar als je er langs komt op de fiets

dan kan men blijkbaar niet zwijgen

ik denk dat iedereen wel weet om welke buurt het gaat

is de politie nu zo bang

of doen ze gewoon niets

ik vind het van de zotte

straks met de nieuwe speeltuin en voetbalveld

zullen kinderen daar dan veilig en rustig kunnen spelen

zowat met de drugs onder hun neus

ik denk het niet

zonde echt zonde

• Trein

Alleen jammer dat nergens in de wet staat dat het verboden is om buiten op straat te zitten en een tafel mee te nemen, ook al snap ik je gevoel.

• carina

nee maar gokken en hard drugs dat mag dus niet, dat staat wel in de wet. Ook het lastig vallen van mensen mag ook niet.

maar ja ze hebben het te druk met andere “grotere” problemen meestal denk ik.

Jammer hoor dat je niet eens meer normaal door je eigen buurtje kan fietsen met mooi weer, en je verplicht moet omrijden.

• Sjaak v/d H

Zit je er met je neus bovenop ofzo? Of vermoed je dat ze hard drugs gebruiken en gokken?

Ik zie ze daar ook, ik kom er dagelijks langs, op de fiets. Maar ik zie die mensen gewoon een hoop plezier maken met elkaar.

• anita34

nou er wordt wel degeleijk drugs gehandeld soft en harddrugs ik weet het omdat er familie van me woont en gewoond heeft

• petronella

'sjaak jij bent een man naar jou zullen ze echt niet fluiten enz enz ik benper toeval een vrouw en kom er dus elke dag langs en het is behoorlijk storend

• Zeeman77

Ik kom er ook regelmatgig langs en het stoort me aardig, die gasten hebben het weer voor elkaar. Nieuw voetbalveld en speelplaats, Ik kan ouders ook wel begrijpen dat ze hun kinderen daar niet laten spelen. Ook dit wordt weer een hangplaats waar een levendige drugshandel gaat plaatsvinden. Zal me niets verbazen dat het over een jaar helemaal gesloopt is door die gasten.

Ze kunnen beter een leuk speelpark in quelderduin maken zet daar een aantal mensen met een uitkering neer om het te onderhouden en te regelen en zorg ervoor dat zoiets savonds op slot gaat. Dit zou overig ook een goed idee zijn op texelstroomlaan, maar daar worden die mensen ook bedreigd omdat deze groep gastbewoners denken dat ze alles kunnen maken. En wat betreft de politie in den helder, ik heb geen hoge pet van ze op ik zie ze regelmatig daar rijden en dan stoppen ze bij die lui om ze toe te spreken. Zullen niet uit de auto stappen of het raam open doen. Nee de ramen gaan op een kiertje en dan gaan ze die lui toespreken. Maar dat is sowieso hier in deze gemeente, ze zitten hier alleen om hun eigen zakken te vullen en niet zorgen dat den helder weer een leuke stad wordt om te leven. waarschijnlijk gaat het nog wel een tijdje door zo, misschien ga ik ook maar als ras nieuwedieper buiten de stad wonen.

• sharoneke84

nel hoe kan je daar nou last van hebben in de aoto??? fluiten ze dan ook naar jou????

• sharoneke84

sorry hoor petronella( nel ) maar denk niet dat ze naar jou fluiten of roepen.zijn toch wel echt bij hun volle verstand hoor

• petronella

ik heb het over het algemene niet mezelf alleen en wie zegt dat ik nooit fiets

en wie ben je eigenlijk