hoi allemaal ik wilde even wat kwijt…Door omstandigheden heb ik de hulp van schuldverlening in moeten schakelen. Ok dus ik met me hele hebben en houden naar de soos..wat een opluchting eindelijk werd ik geholpen dacht ik.
Moest een av bijstand aan vragen zo gezegd zo gedaan… Papieren in geleverd etc…5 maanden later eindelijk me uitkering maar ondertussen zat ik al in budgetbeheer….geen inkomen geen eetgeld daar kan je dus gewoon naar fluiten dan he! afijn alles wat ik binnen kreeg van schulden etc door gegeven aan de soos…Hadden ze het gestopt omdat ik zg me papieren niet had ingeleverd ze waren het gewoon kwijt!!! OK opnieuw naar de soos met al me hebben en houden had een nieuwe planbeheerder ikwas weer opgelucht . Eindelijk komt er schot in dacht ik….maar nee helaas hij werd ziek…met gevolg me papieren kwamen weer in een verdom hoekje te liggen,met als gevolg voor mij deurwaarder aan de deur voor beslag legging zucht…Budgetbeheer gebeld ze konden wat regelen dus hebben de helft betaald voor me…ok weer even opgelucht..Van de week weer een brief van de deurwaarder en ja hoor ze gaan over op verkoop…nou vraag ik je wat moet ik nu nog meer doen??? Nu na acht maanden zeggen ze dat ze eindelijk er mee bezig zijn en dat er schot in komt!! En ondertussen zit ik overspannen thuis door al dat gelul…bedankt hoor…en ik maar denken dat ik er beter van zou worden!! Nee dus alleen maar slechter en de rekeningen lopen steeds meer op omdat hun zo traag zijn!!