Na weer een ochtendje bellen, mailen en me rot ergeren ben ik toch benieuwd of ik de enige ben, die problemen heeft met Ziggo.
Ondanks die leuke reclame dat Ziggo wil weten wie ik ben en wat ik wil, word ik van het kastje naar de muur gestuurd en snapt Ziggo blijkbaar niet wat ik wil.
Om een lang verhaal ‘kort’ te maken.
Na de brief van Multikabel in april heb ik mijn Powerabonnement netjes schriftelijk opgezegd op 22 april ( per 1 juni opgezegd als het dus goed zou gaan ) en daar heb ik nooit een reactie op gehad.
Per 1 juni gaat mijn nieuwe Telfort bel en internetabonnement in, dus rond 5 mei ben ik gaan bellen met Ziggo. Helaas veel pogingen gedaan, soms 30 minuten aan de telefoon gehangen ( 10 cent per minuut ) maar ze zijn bijna onbereikbaar.
10 mei na uren bellen eindelijk iemand aan de lijn, sorry blijkbaar is uw opzegging nog niet verwerkt belt u over een paar dagen nog eens terug. Ik heb voor alle zekerheid telefonisch op dat moment ook nog opgezegd . Na een paar dagen weer aan het bellen geslagen, maar helaas, na vele pogingen eindelijk iemand te pakken en nog niet in het systeem te vinden.
Voor alle zekerheid ook nog maar eens online opgezegd, een klachtenformulier op de site ingevuld enz enz….op een autoreply na op dit formulier na, geen enkele reactie ontvangen.
Op 22 mei kreeg ik een brief van Multikabel ( over de dubbele afschrijving en niet over mijn opzegging ) met daarin een ander (072) nummer. Die maar even geprobeerd, maar helaas daar konden ze me niet helpen ( waarom het servicenummer heet vraag ik me dus af ) . Ik moest het andere ( onbereikbare en dure ) nummer bellen.
Vandaag dus weer uren bezig geweest en ben dus nog geen stap verder.
Geen reactie op mail, telefoon, brief en klachtenformulier en mijn abonnement kan niet eerder dan eind juni worden beëindigd omdat ik NIET ? had opgezegd.
Even een tip op de site staat een ‘bel me terug’ mogelijk die eigenlijk bedoeld is voor nieuwe abonnees. Na 15 minuten in de wacht hangen ( dit keer op hun kosten ) kreeg ik uiteindelijk contact, wel met de mededeling dat ik voor service ????? wel ‘even ’ het andere nummer moest bellen.
Ik denk er serieus over om mijn klacht bij de ombudsman van het NHD neer te leggen, dus ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.