Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ziggo Multikabel problemen?

• Anne

Na weer een ochtendje bellen, mailen en me rot ergeren ben ik toch benieuwd of ik de enige ben, die problemen heeft met Ziggo.

Ondanks die leuke reclame dat Ziggo wil weten wie ik ben en wat ik wil, word ik van het kastje naar de muur gestuurd en snapt Ziggo blijkbaar niet wat ik wil.

Om een lang verhaal ‘kort’ te maken.

Na de brief van Multikabel in april heb ik mijn Powerabonnement netjes schriftelijk opgezegd op 22 april ( per 1 juni opgezegd als het dus goed zou gaan ) en daar heb ik nooit een reactie op gehad.

Per 1 juni gaat mijn nieuwe Telfort bel en internetabonnement in, dus rond 5 mei ben ik gaan bellen met Ziggo. Helaas veel pogingen gedaan, soms 30 minuten aan de telefoon gehangen ( 10 cent per minuut ) maar ze zijn bijna onbereikbaar.

10 mei na uren bellen eindelijk iemand aan de lijn, sorry blijkbaar is uw opzegging nog niet verwerkt belt u over een paar dagen nog eens terug. Ik heb voor alle zekerheid telefonisch op dat moment ook nog opgezegd . Na een paar dagen weer aan het bellen geslagen, maar helaas, na vele pogingen eindelijk iemand te pakken en nog niet in het systeem te vinden.

Voor alle zekerheid ook nog maar eens online opgezegd, een klachtenformulier op de site ingevuld enz enz….op een autoreply na op dit formulier na, geen enkele reactie ontvangen.

Op 22 mei kreeg ik een brief van Multikabel ( over de dubbele afschrijving en niet over mijn opzegging ) met daarin een ander (072) nummer. Die maar even geprobeerd, maar helaas daar konden ze me niet helpen ( waarom het servicenummer heet vraag ik me dus af ) . Ik moest het andere ( onbereikbare en dure ) nummer bellen.

Vandaag dus weer uren bezig geweest en ben dus nog geen stap verder.

Geen reactie op mail, telefoon, brief en klachtenformulier en mijn abonnement kan niet eerder dan eind juni worden beëindigd omdat ik NIET ? had opgezegd.

Even een tip op de site staat een ‘bel me terug’ mogelijk die eigenlijk bedoeld is voor nieuwe abonnees. Na 15 minuten in de wacht hangen ( dit keer op hun kosten ) kreeg ik uiteindelijk contact, wel met de mededeling dat ik voor service ????? wel ‘even ’ het andere nummer moest bellen.

Ik denk er serieus over om mijn klacht bij de ombudsman van het NHD neer te leggen, dus ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.

• meus

wij hadden dat een tijd geleden ook toen we gingen verhuizen

brief gestuurd dat we het abro wilden opzechen ( geen bevesting )

daarna gebelt ja meneer u moet ons een brief sturen en ondertekenen want telefoonies kan het niet bla bla

wij weer een brief gestuurd weer niks van gehoort

dus toen konden ze het bekijken we zijn verhuist en hebben het abro lekker op het oude adres laten staan en nu zijn we er wel eindelijk van af

niks meer van gehoort later ook

maar een abro daar nemen is makkelijk dan er van af komen

en ik weet dan dat er bij mensen die ik ken ook nu veel storingen zijn en als ( meestal ik ) dan bel eerst 10 cent per min + mobiele kosten en dan heb je ze te pakken en dan is je beltegoed op lekker is dat hea !

dat 10cent p/m moeten ze gewoon weer terug halen nar de 1cent maar ja nu verdienen ze er lekker aan

• meus

http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/ombudsman/article3492442.ece/Klagen_in_het_internettijdperk

• anita34

ik vind zo wie zo dat alle 0900 lijnen goedkoper of liefst gratis worden tis niet normaal meer

• AmStaff

Opzeggen is toch opzeggen??? Daar hoef je dan toch niet achter aan te gaan???

En ik weet het niet hoor, maar de naam Ziggo, klinkt dat niet als de Engelse Sicko ??

Het is weer een goed gekozen naam :):):)

• miekie22

De onderstaande tekst heb ik achtergelaten op een meldpunt van telecomklachten;

Wij zijn al een aantal jaar een tevreden klant van Multikabel. Multikabel is deze maand gefuseerd en heet nu ZIGGO.

Omdat wij gaan verhuizen heb ik vorige maand Multikabel geinformeerd, maar omdat ik tot op heden niets gehoord had, besloot ik opnieuw email-contact te zoeken, ditmaal met ZIGGO, onze nieuwe aanbieder. Ik meldde nogmaals de verhuizing en kreeg te lezen dat wij pas een week na de verhuisdatum aan de kabel worden aangesloten. Dit klopt natuurlijk niet en wij besloten te bellen met ZIGGO.

Wij komen niet door de telefoonlijn heen en voordat je het hele menu door bent, ben je al een aantal minuten verder en dat kost 0,10 eurocent per minuut. Ze zijn gewoon onbereikbaar. Als je er wel door komt, is de wachttijd langer dan tien minuten, wat doe je dan? Wachten of de verbinding verbreken? Wij besloten om de verbinding te verbreken. Tel uit je winst voor ZIGGO, die straks zelf de gepeperde rekening aan ons voorschrijft. Kan iemand hier alsjeblieft iets aan doen? Op emails reageren ze ook niet! Ik zit er hard aan te denken om een andere provider te zoeken, maar ik heb een opzegtermijn van een maand bij ZIGGO, dus heb ik nog steeds geen kabel als we verhuist zijn. HELP!!!!!

Dit is ook een soortgelijke klacht….

• anja

misschien helpt het als je direkt naar het kantoor in alkmaar stapt, al heb ik daar ook een hard hoofd in .

ondertussen heb ik met deze soort gelijke klachten over/voor/ van ziggo, mijn buik vol van.

• miekie22

Dat is het probleem, ze zitten niet meer in Alkmaar, maar in Utrecht!

Ik heb gelukkig geen emailproblemen, maar ik hoor nu ook dat heel veel mensen hun email niet meer kunnen openen/lezen. Ik heb al op verschillende consumentensites mijn klacht ingediend. Misschien zouden we dat massaal moeten doen. Dan wordt er hoop ik, werk van gemaakt.

x Miek

• chat

Klachten over Ziggo? Stuur ze in via de VraagAlex baksteenactie

Op 26-05-2008 14:57

Maandag 2 juni is het zover! VraagAlex gaat een baksteen aanbieden aan het nieuwe kabelbedrijf Ziggo. Ziggo is vriendelijk, Ziggo is nieuw en Ziggo maakt fouten. Grote fouten. Heeft u een klacht over de diensten van Ziggo? Vul het formulier in via baksteen.vraagalex.nl of mail baksteen@vraagalex.nl. Vergeet daarbij niet uw adres en telefoonnummer te vermelden. Indien u in het bezig bent van een Ziggo (@home, Casema of Multikabel) klantnummer, mail deze dan ook naar ons.

Binnengekomen klachten lopen uiteen van problemen met de overstap van Wanadoo Cable/Orange naar Ziggo internet, lange wachttijden bij de helpdesk, slechte service, foutieve facturen, kortom, een drama. U mag uw klachten ook plaatsen via het reactieformulier op deze site of via het forum.

Persbericht (http://www.vraagalex.nl/downloads/Ziggo.pdf)

• miekie22

Ik heb gisteravond al op Alex een bericht achtergelaten, hoe meer klachten hoe meer actie er ondernomen kan worden.