Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik kom even bedelen

• Jowiri

Zet het meteen maar neer in de titel: ik kom bedelen ;)

bewaar ik altijd alle bonnetjes, zegeltjes, stompjes kaarsvet en noem het maar op voor anderen, kom ik nu zelf met een verzoekje.

Ben je je tuin zat en wil je planten krijt?

Ik ben op zoek naar oa. varens, bougainville en/of andere “warm klimaat” planten, vanwege het aanleggen van een mediterraanse tuin. Voor ik naar het tuincentrum ga, probeer ik het even zo.

Heb je wat, en mag ik het eruit spitten, dan hoor ik het graag van je.

Groeten, Jowiri

• @nn@

Ik weet niet wat je bedoeld aan planten .Maar dochter lief heeft een aantal planten in de tuin die er uit moeten want mevrouw is bang voor spinnen . En wij willen niet elke keer te hulp komen als er weer een lief huisdiertje in de buurt komt . Ik zal eens kijken wat er staat voor in alles in de groene bak gooi

• Jowiri

Graag Anna, kom ik anders zelf wel even spitten. Heeft geen vliegende haast voor mij, over een week is mooi zat!

Ben een beetje op zoek naar smalblijvende planten, of buxus. Ik wil een mediterraanse tuin creeëren en zit vol plannen, zit al helemaal in mijn hoofd.

Groeten van Jowiri

• bachus

brandnetels nodig ?

• anita34

joww ben reuze benieuwd hoe het eruit komt te zien :D

• Jowiri

Nee hoor Bachus, jij prikkelt me voldoende ;)

Anita, als het plaatje in mijn hoofd ook echt tot leven komt, kan Rob Verlinden wel oppassen ;)

• anita34

hahahahahaha LOL je maakt me wel nieuwsgierig hoor maar ik vind het al gaaf er uit zien

• Jowiri

Dat kan niet, het is nu een soort bouwput.

• Juut

bovendien is het de achtertuin , kan je niet zien aan de voorkant

• anita34

ze heeft toto een laten zien