Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

discusie+meningen ( spec voor troel)

• meus

wat vinden julie er van als er een sticting komt wat lijkt op de kindertelefoon maar dat je dan iemand van je rond je eigen leeftijd aan de telefoon krijgt ?

ben wel benieuwt naar julie meningen hier over

voor zo ver ik het weet bestaat dit nog niet …

en voor ik dat met een vriendin uit de grond wil gaan stampen wil ik eerst wel eens weten wat julie er van vinden !

groetjes meus !

• B

Wat is dat, een sticting?

• Jowiri

Meus?? Ben jij daar nog niet veel te jong voor? Voor je hulp kan bieden aan anderen, moet je éérst zelf levenservaring opgebouwd hebben. Laat zo'n project over aan mensen die daarvoor geleerd hebben. Het is immers geen babbelbox.

• meus

ik weet dat het geen babbel box is ;)

maar ik heb heel wat ervaring …

op veel gebieden die ik niet hier ga vertellen ;)

als het je echt heel erg boeit stuur je me maar een e mail ofzo :D

en je ken hier opleidingen voor doen ;) zijn niet eens lange opleidingen zelfde als bij kindertelefoon ;)

• zuursel

als je nog een deskundige nodig hebt om je team te versterken ,wil A34 misschien wel wat tijd erin steken.

• Juut

:D zuursel:D

enne Meus, niet om het 1 of ander, maar volgens mij ben jij nog redelijk jong?

en dan advies aan anderen geven…? korte opleiding?

wat voor telefoonlijn wil je gaan beginnen dan?

• trien

soms is een luisterd oor al voldoende en dan maakt leeftijd niet zoveel uit, maar als je echt adviesen wil geven, dan wordt het gevaarlijk, dan zijn een goede opleiding en diploma's wel noodzakelijk.

• Juut

dát is wat ik bedoel, Trien !

• meus

klopt maar wij hebben ook contact met de kindertelefoon in alkmaar

en zo als je zecht is een luisterd oor soms ook goed en daar zouden we dan wel aan kunnen voldoen en kwa opleidingen zijn een beetje in het algemeen

want na mijn inzien is hier best wel vraag naar als ik van mensen van me eigenleeftijd hoor

trien schreef:

>

> soms is een luisterd oor al voldoende en dan maakt leeftijd

> niet zoveel uit, maar als je echt adviesen wil geven, dan

> wordt het gevaarlijk, dan zijn een goede opleiding en

> diploma's wel noodzakelijk.

• Mo

Goed streven Meus, leeftijd is niet belangrijk, speciaal voor jowiri, die korte sneer antwoorden van jouw, zijn minder behulpzaam, als de antwoorden van een wellicht jonger iemand als jij. Gezien jouw foto, ben je aardig op leeftijd en ik denk dat probleemjongeren meer hebben aan een antwoord van een jonger iemand. Suces Meus