Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voetbalschoenen en toebehoren

• Jowiri

Dit vond ik op Marktplaats.

Deze zomer gaan wij naar Ghana. Veel kinderen en jongeren houden daar van voetbal, maar spelen vaak op blote voeten. Ze willen graag voetbalschoenen. In Nederland gooien we ze vaak weg terwijl ze voor Ghana nog in goede staat zijn. Heb jij nog een paar voetbalschoenen, die niet stuk zijn. Dan wil ik ze graag hebben of tegen een kleine vergoeding kopen. De maat maakt niet uit. Wel graag in de buurt van Heerhugowaard!!!!

Je kunt via de mail of telefonisch contact met mij opnemen of bellen

k.amega@quicknet.nl of 0643940510 (Martine Raams).

Zelf heb ik nog nieuwe staan maat 43, en ik stuur ze kosteloos op. Heb jij nog voetbalschoenen en/of andere voetbalbenodogheden, neem dan contact met mij ok, dan doe ik alles in 1 doos. kan tot 10 kilo vullen voor hetzelfde bedrag!

• anita34

woooow goede initatief (ik schrijf het fout)maar de bedoeling is goed

• Jowiri

@!#$, dat vraag ik niet. Ik vraag voetbaldingen voor iemand. Ik word het ondertussen ook een beetje zat!

• AmStaff

Wat wordt je zat Jowiri ???

• tante theemuts

moeten het perse schoenen met noppen zijn?ik heb nog een paar zaalvoetbalschoenen staan.

• Jowiri

Mag vast! maar ook shirts en broekjes zijn van harte welkom. Alvast bedankt dat je meedenkt :)

• tante theemuts

nou ik heb ook nog voetbal sokken een shirt van oranje en een broekje wel kindermaat hoor

• Jowiri

Kindermaten en volwassen maten is allemaal goed. Als je het kwijt wilt (gratis….) dan mag je het bij mij brengen, of ik pik het even op, en dan verstuur ik het als ik een doos vol heb.

• Mo

voetbalbenodogheden, en u bedoelt??? Aangezien jij nog al op de spelling bent Jowiri????

• joop

kan anita 34 ook niet mee naar ghana met die voetbalschoenen !!!