Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Grijze Roodstaart

• Tamara

Ik ben opzoek naar een baasje voor mijn lieve grijze roodstaart hij of zij is nu 2 jaar en heeft dus nog een heel leven voor zich.

Ik ben wel opzoek naar een kenner en weet hoe die met een roodstaart om moet gaan..

Ik wist dat namelijk ook niet, en toen was hij toch wel gestresst geraakt en ging plukken.. Ben bij een goede vogelarts geweest en sinds dien in het over.

Hij moet helaas weg ivm dat mijn zoontje allergies is voor de papegaai.

Wil er graag wel een vergoeding voor maar vooral een goed tehuis..

Ik vraag 300 euro voor de papegaai en als je de kooi erbij wilt 500.

Hoop dat jullie iemand weten die goed voor mijn coco kan zorgen.

• trien

hoe is zijn gedrag nu?

• Tamara

Zijn gedrag is wel goed, hij praat best veel, alleen heeft hij zo nu en dan zijn schreeuw periodes. dat kan vervelend zijn. Maar daar is ook weer een manier voor omdat af te leren, dat is wat dr hooijmeijer mij verteldetrien schreef:

>

> hoe is zijn gedrag nu?

• trien

hoe oud was hij dat jij hem kreeg?

ik nl het idee dat jij ook al niet de eerste eigenaar ben, en dan is het niet vreemd dat hij is gaan plukken, of dat hij schreeuwt. en als hij nu weer overgenomen wordt zal het alleen maar erger worden, een grijze hecht zich erg aan zijn baasjes en ziet deze dan ook als zijn ouders. en hij is nog maar 2…..

je geeft zelf ook al aan dat je eraan begonnen ben, zonder dat je kennis van dit beest had….

erg sneu voor het beest….

• Tamara

Ik heb hem gekregen toen hij nog aan de pap zat, het zit namelijk zo, mijn vader heeft hem aan mijn dochter gegeven, ik heb hem zelf nog pap gegeven dit gaat mij ook erg naar mijn hart en vind het zelf ook heel erg zielig daarom wil ik dat hij echt goed terrecht komt.. Maar ik ben wel zijn 1ste echt baasje. Het plukken is nu echt een stuk minder en hij is ook hand tam..

• Dremmel

Stuur mij eens een email;)

• Dremmel

roodstaartje@hetnet.nl ;)

• Tamara

geprobeerd maar lukt niet. Maar hoezo een mail?

• Dremmel

Omdat ik misschien een goed tehuis kan bieden samen met een soortgenootje (ook een grijze roodstaart)

• Tamara

ok, ik zal je even een mail sturen…