Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

valpartij op de ford gracht

• angelique rombout/

afgelopen zaterdag 31 mei tussen 9 en 10 uur s'morgen reed mijn vader op zijn snorfiets richting huisduineweg

hij reed erg langzaam omdat er 2 mensen met 2 hondjes hem tegemoet kwamen

dit is overigens een loop/fietspad

op het laatste moment loopt het kleine witte hondje alsnog over dicht langs mijn vader zijn voorwiel!

hij heeft het hondje niet geraakt maar moets toch ineens remmen en daardoor brak zijn remkabel en vloog over de kop!

mijn vader lag op de grond en de mevrouw van wie dit kleine witte hondje is was achter haar hondje aan gerend richting het ziekenhuis en heeft mijn vader daar laten liggen!

mijn vader dacht nog dat ze wel terug zou komen om te vragen hoe het met hem gaat en of er schade aan de brommer was!!!

maar nee mijn vader heeft ongeveer een half uur met de andere persoon gewacht en gepraat maar ze kwam niet terug!

mijn vader heeft veel schade aan zijn brommer en had zelf gelukkig alleen geschaafde handen en de dag erna spierpijn!

(mijn vader is ook niet 1 van de jongste meer)

het gaat om een vrouw met lang rood achtig haar

en heeft een klein wit hondje een soort maltezer

dit is haar 2de hondje haar andere was resent overleden!

dit heeft die meneer die er ook bij liep verteld!

verder wist hij ook niet veel van haar!

zij liepen vaak samen met de honden op!

zo ook deze bewuste ochten!

ik vind de mentaliteit niet normaal!

ze had toch op z'n minst kunnen kijken hoe het met mijn vader was stel je voor dat er wat ernstigs was!!!!

bij de politie heeft ze zich ook niet gemeld!

dus weten wij eigenlijk niets van deze mevrouw!

ik hoop via deze weg wat te weten te komen!

of goede tips!!!

alvast bedankt!

• lydia

nee die vrouw kijkt wel uit natuurlijk, die denkt dat ze straks de verzekering kan inschakelen!

Is inderdaad niet echt netjes van die mevrouw, als je al zegt dat je vader rustig reed.

Maar het blijft lastig, ik loop ook vaak genoeg in losloop gebied met hond, en je hebt ook altijd fietsers en brommers die te hard rijden vol vertrouwen dat de hond wel op z'n plek blijft staan, tja en het is en blijft een hond, en die lopen soms zomaar over…. Met alle gevolgen van dien!

• vuurtorentje

helaas is dit tegenwoordig de huidige tendens in onze samenleving.

ikke,ikke ,ikke en de rest kan stikken!

walgelijk.

ik hoop echt dat je deze mevrouw op kunt sporen. of dat ze zichzelf meldt.

een beetje hartelijkheid naar mekaar toe is er tegenwoordig weinig tot niet meer bij helaas.

ze hebben gelijk hun scherpe tong overal over klaar. oordelen en veroordelen en roddelen maar…….

( is dit nou alleen in de gemeente Den Helder zo? of ook in andere gemeenten. het lijkt hier wel heeel erg!)

• vuurtorentje

sterkte en beterschap voor je vader trouwens!

• angelique rombout/

ja ntuurlijk heb je van die mensen maar hij is dol op beesten en had het al van ver gezien dus reed hij stapvoets!!

bedankt voor je reactie!

• angelique rombout/

ik ben ook van niet maar vind het het proberen waard!

misschien ook wel belangrijk dat de mevrouw vaak op liep met een meneer met een leren cowboy hoed van deze meneer hebben wij wel zijn adres en telefoon nummer maar hij wist verder niets van deze mevrouw persoonlijk!

misschien weet iemand wie deze mevrouw is!

bedankt voor je mail!

• Mo

Sneu voor je vader, maarre als die man vaker met die vrouw met de honden loopt, zal ze daar toch ergens in de buurt wonen, misschien een idee om rond het tijdstip van de aanrijding daar is te gaan kijken, of misschien vragen of die man contact met je opneemt, als hij haar ziet. Veel sterkte voor je paps.

• angelique rombout/

nou inderdaad sneu!!

blijft toch je vader he? haha

hij is vanaf zaterdag tot en met vandaag al wezen fietsen (dezelfde route en eromheen)

maar niets!

en inderdaad zou die meneer contact met ons opnemen hij zou ook de gegevens aan die mevrouw geven van mijn vader als hij haar zou zien!

maar dit is tot op het heden nog niet gebeurd!

maar misschien hebben we straks een voornaam van de mevrouw via die meneer!

hij had het wel gezegd even snel die dag maar dat was mijn vader natuurlijk al weer vergeten door al die comotie!

maar als ik de naam heb zijn we weer wat verder en zal ik het erbij zetten!

heel erg bedankt voor je medeleven!

• Sjaak v/d H

Sterkte voor je vader… het lijkt wel in te wezen zeg. Mijn vrouw heeft iets soortgelijks meegemaakt, uiteraard ook doorgereden. Jammergenoeg zijn wij we nooit achter gekomen wie het is. Hopelijk hebben jullie meer geluk. Heeft je vader wel aangifte gedaan? Niet dat daar wat mee gedaan wordt maar toch…

• angelique rombout/

dank je wel!

jeetje wat naar dat jullie dit ongeveer hebben meegemaakt!

maar wij wilde melding doen want aangifte had geen zin omdat we niets weten van die vrouw!

ik hoop ook dat mijn vader haar een keertje weer tegen komt!

dan zal hij haar zeker vragen wat dit voor mentaliteit is!

bedankt voor je reactie!