Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

t-mobile slachtoffers gezocht..

• suus

vroeg me af of er mischien nog meer slagtoffers zijn van t-mobile, ik kan zo al 4 pers, noemen die deze maand uitzonderlijke hoge rekeningen hebben (tussen 600 en de 900 euro) door het ontvangen van rare smsjes, het blijkt dat je hier weinig aan kan doen. maar ik vertrouw t- mobile niet en zoek via deze weg meer slagtoffers om te kijken of er met zijn allen wat aan te doen is, want dit is toch te gek voor woorden, nu al minst. 4 gezinnen waarvan de vakantie verpest is!!

• Zeeman77

Hier zullen ze zelf ook wel debet aan zijn door mee te doen aan sms diensten, ik heb al jaren een t-mobile abb en heb nog nooit last gehad. Ik zit heel veel in het buitenland en het klopt allemaal netjes als ik de rekening krijg.

Denk dat de mensen wel mee hebben gedaan aan sms diensten en dergelijke.

• suus

weet in iedergeval van 1 dat het zeker is van niet, en op de rest vertrouw ik er ook op dat ze de waarheid spreken,bovendien blijft het raar dat er 4 man op 1 dag gebeld word met een te hoge rek.mischien raakt t-mbile wel faillet en proberen ze het zo op te lossen weet ik veel, vind raar en schandalig, dat er niks aan te doen is.

• Roek

Je ontvangt toch een specificatie? Je kunt die SMS diensten ook uitschakelen of direct T mobile bellen als je rare SMS ontvangt.

• suus

de meeste smssen zijn rare reclames en ook van t-mobile zelf, beltegoed opgewaardeerd 6x in de week bv. en dat terwijl ze een abbonement hebben.de sim kaarten zijn vernietigd abonementen opgezegd.maar ja deze rekeningen moeten wel betaald worden t-mobile zegt er niks mee te doen of aan kan doen.

• Juut

ik heb nog nooit reclame - smsjes gehad van t-mobile. dat moet je zelf aanvragen..

beltegoed opwaarderen? dat moet je toch ook zelf doen?

• Ray

op de service pagina van t-mobile kun je door het nummer van de afzender in te typen precies zien hoe je zo'n sms-dienst kan opzeggen. T-mobile is bij mijn weten de enige die dat heeft. Ik heb ook al jaren T-mobile en nergens last van.