Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ijs???

• tante theemuts

tijdens de avond4daagse zie ik veel kids lopen met een zakdoek met iets wat op ijs lijkt erin.wie kan me vertellen wat dat is?maak je het zelf,of waar koop je zoiets?mijn zoon zeurt me gek.

• Jowiri

Nou mijn middelste kwam er mee aan. Met het verhaal dus.

Je neemt een citroen of een sinasappel en snijd die doormidden. Daar knoop je een zakdoek omheen en dan lik je er aan. Dat is alles dus.

Maar in mijn ogen een bron van kleef en zoet (en dus wespen oid.) dus ik begin er niet aan ;)

Groeten van Jowiri

• Mo

Jo, dat is wat er in zit, maar het schijnt heel goed te helpen tegen de dorst en met een citroen erin, heb je ook niet zoveel last van de wespen. Het schijnt errug lekker te zijn.

• tante theemuts

maar de hamvraag is :vries je die dan eerst in?

• Jolan

Het is een halve citroen met pepermuntjes( anders smaakt het zo zuur) erop. Niks invriezen gewoon even in de koelkast die citroen en op het laatst de pepermuntjes erop doen. Dan zakdoek erom knopen en klaar.

• tante theemuts

ok ,nou thanx voor de info.ga het voor vanavond uitproberen.

• carina

Heel apart, ik heb er nog nooit van gehoord.

Hoe komen jullie op het idee??

• suus

zag ze idd ook lopen, die van mij wilde het ook, en die lust niet eens sinasappel. erg handig als kids geen fruit willen eten :D want dit willen ze wel

• tante theemuts

nou met citroen valt de zure smaak wel mee .komt id door de pepermunt.het is echt lekker voor de dorst.en gezonder dan snoep chips e.d.want die krijgen ze vanavond wel weer genoeg .

• anja

alle lopers veel plezier vanavond bij de intocht van de avondvierdaagse