Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rookbeleid

• SanShine

Wie weet in welk leuk vakantieland je nog wel mag roken?

Ik wil ontspannen op mijn vakantie en niet stressen omdat ik nergens mag roken.

• lydia

Hahahaha

Wat een onzin.

Forget it! Mensen worden gelukkig steeds wijzer, dat het schadelijk is voor jezelf en voor anderen, en gewoon heel erg vervelend. De gewoonte om te ‘moeten’ roken en er zelfs je vakantie op af te stemmen, waar gaat dat over?

Volgens mij moet je dan een vakantie in Afrika ofzo gaan regelen, maar let op, daar kun je weer niet overal in je bikini!

Je kunt beter zorgen dat je afgekickt bent tegen die tijd. Scheelt je een hoop geld, beter voor je gezondheid en kun je overal waar je wil op vakantie!

Succes!

• SanShine

Ik zou graag advies willen van de rokers en niet van niet-rokers.

Wat jij hier vermeld kan ik zelf ook wel bedenken.

• vuurtorentje

je mag in de hele wereld roken.buiten….

• sharoneke84

op curaqoa mag je volgens mij wel gewoon roken hor voor zover ik het weet.en is nog leuk ook om daar naartoe op vakantie te gaan.

erg gezellige en spontane mensen.

• zee

Ik rook zelf niet, ik ga ook geen wijzende vinger doen. Maar een vakantie land in Europa is Kroatië, is met de auto te doen, 2 dagen en het is er niet duur.

Succes met het zoeken naar een vakantie land

• Anne

In Kroatië heb ik inderdaad nog niemand moeilijk zien doen over roken. Al kan ik me als roker voorstellen dat rookvrij uitgaan en eten voor de niet rokers erg prettig is.

Goed voornemen dus….op vakantie naar Kroatië en daarna stoppen met roken !

Met het niet roken tijdens het uitgaan had ik het meeste moeite, dat gevaar zit er dan niet meer in…

Wish me luck ;-)

• suus

heb gehoord dat je in turkeye nog steeds in de horeca mag roken, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.zou in iedergeval een heel warm land kiezen zodat je lekker op het terras kan zitten want daar mag je in iedergeval nog wel roken ;)

• anita34

eventueel zou je via een reisbureau kunnen vragen?

fijne vakantie alvast