Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van galen buurt

• moos

begint dat lel.l over de veeg ploeg van de van galenbuurt nu ook al op de site van het helders dagblad. ik wordt er ondertussen echt missenlijk van, ik woon er zelf en ik heb meer plezier dan last van deze mensen. voor mensen gaan oordelen en klagen over deze mensen, praat eerst eens met ze en luister naar hun verhaal. ze doen gewoon hun werk meer niet, we vragen toch ook niet of de vuilnismannen,platsoen medewerkers,kranten bezorgers,postbode's en nieuwe bewoners een verslaving of een strafblad hebben. laat die mensen nou gewoon hun werk doen en veroordeel ze niet.ik heb meer respect voor hun en hun begeleiders dan voor die paar onrust stokers die hier in ook mijn wijk wonen, kijk eerst eens naar je zelf.(sorry moest ik ff kwijt)

• AmStaff

Ben jij zeker diezelfde die daar onder heeft gereageerd, er was inmiddels al een reactie geweest;

Zeg euhhh Arnoudt neem ze lekker in jouw huis !!! Hoop ik dat JOUW huis niet in mijn straat staat, hoef ik niet bang te zijn voor derving van kosten ;) En wat denk je van alle kinderen hier in de buurt, geen goed voorbeeld, misschien dat jij in een kinderarme buurt woont, mooie uitkomst.

Je mag ze hebben, GRAAG ZELFS !!!!!! Het gezegde gaat “liever gisteren dan vandaag”, in in geval een kleine aanpassing “liever meteen direct stante pede neem ze meteen dan vandaag”

Enneuhhh ik zou gewoon lekker naar die onruststokers gaan en ze daar persoonlijk op aanspreken, das makkelijker dan hier je gram te halen en te laten ;)

• AmStaff

Oh ja en dat vergeet ik nog… Wethouder Kragt heeft medegedeeld/geadviseerd om elders wat te zoeken want er is GEEN DRAAGKRACHT in de buurt.

En nog een tip Moos, ga eens een bezoek brengen aan de Wetstraat/Cronjestraat (dat valt ook onder jouw buurtje), moet je daar eens gaan vragen hoe die bewoners het allemaal ervaren zulke gasten in de straat.

Suc6

• moos

ten eerste amstaff die reactie is niet van mij. en ten tweede ik weet heel goed wat er in de wet en cronje straat gebeurd beter dan jij,maar tussen die mensen vindt je er geeneen van de veegploeg.

• AmStaff

Beter dan ik ?? Ok…. Em 78 ? Mag jij het me vertellen….

• moos

ik woon in het bewuste hofje amstaff

• AmStaff

Volgens mijn gegevens woon jij in een zijstraat van de van Galenstraat, richting Kerkgracht, 1 na laatste straat rechts ;) rechtdoor (richting ABN) en dan halvewege aan de rechterkant ;)

• anita34

gooi gelijk ff het adres op het pb kunnen we een bakkie komen doen sjonge sjonge

• moos

wil je het persoonlijk laten worden amstaff kom maar op. ja ik heb meerdere woningen in deze wijk is dat verboden ofzo.? ik heb net zo veel recht op een mening als ieder ander maar ik veroordeel mensen niet en laat iedereen in zijn waarde alhoewel die van jou al aardig gedaald is

• bachus

ga door ga door