Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van galen buurt

• AmStaff

Kijk dat verklaart al een hoop t.o.z. van jouw kijk op de zaak. Je hebt meerdere woningen in de buurt, dit houd in dat je niet in alle huizen zal wonen, dit betekend dus dat je ze verhuurd. Nou dan ben je spekkoper, jij zult altijd huurders voor je pandjes vinden. Huiseigenaren hebben gewoon een mega groot probleem. Rondom het beoogde pand zijn diverse huiseigenaren die ettelijke duizenden euro's hebben besteed aan hun woning o.a. d.m.v. een extra etage, aanbouwingen, woon- keuken en slaapkamer renovatie en ga zo maar door. Dit soort verbeteringen aan je koophuis komt ten goede aan de waarde van de woning, althans dat is mede de bedoeling van zulke rigoureuze verbouwingen en aanpassingen. Maar nu komt er een instelling pal t.o. of naast je woning! Dan wordt een eventuele verkoop toch echt lastig, want een potentiële koper of geïnteresseerde zal zich twee keer bedenken. En dat is een logisch gegeven. En daar heb jij als huurbaas geen last van, want huurders zijn allang blij dat ze iets in het centrum kunnen huren en kijken vaak niet zo nauw wat er zoal in een buurt huist.

En natuurlijk mag jij een mening hebben, daar is niets op tegen, maar in je mening zit een zekere veroordeling verweven naar de zoals jij dat omschrijft onruststokers.

Goed dit was het gedeelte koophuizen en haar (angstige) bezitters.

Nu de kinderen in de buurt en de moeders die iedere dag weer door de van Galenstraat lopen s'morgens tussen 08:00 - 08:15 en het herhaalt zich tussen 12:00 - 12:30 uur. Je maakt mij niet wijs dat een dergelijke instelling een goed voorbeeld is voor jonge kinderen ??? Kinderen die in de vakanties rondom het pand spelen (Piet Heinstraat, van Galenstraat etc) worden ongewild met deze lieden geconfronteerd, willen wij dat ?

Tot slot een blik in de glazen bol!

De gemeente is zich voornemens om het pand aan de Polderweg (Methadonpost) te slopen in de toekomst. En nu de grote vraag “WAAR GAAT DE METHADONPOST HEEN??????????????”

Sinds gisteren kunnen we lezen in de Heldersche Courant, en ik citeer; “We gaan bekijken of er andere locaties zijn waar wij uit de voeten kunnen. We moeten op korte termijn weten of er andere mogelijkheden zijn'', zegt coördinator Jan Luijben van Actief Talent. Voorwaarde is dat er een plek wordt gevonden in de buurt van de Polderweg, zegt hij. Veel van de mensen van de veegploeg gaan daar immers elke morgen heen om methadon of medicijnen te halen.”

Lees ik dat nu goed ??????? “VOORWAARDE IS DAT ER EEN PLEK WORDT GEVONDEN IN DE BUURT VAN DE POLDERWEG”

Even een rekensommetje; van Galenstraat + sloop Methadonpost Polderweg = SAMEN GAAN IN HET PAND AAN DE VAN GALENSTRAAT.

Nee, met rekenen heb ik nooit geen moeite gehad. Het is wel een beangstig toekomstbeeld.

Zo en dit is mijn mening (en ik denk van heel veel andere in de van Galenbuurt).

Ave

• moos

slap lullen ben je goed in heb ik al door amsaff.

dit is een goed voorbeeld van jou en je vooroordelen.

maar ik zal het je ff uileggen,ik ben gewoon ouderwets ik zorg voor mijn ouders vandaar dat ik meerdere woningen heb.

ik verhuur dus helemaal niks.

• AmStaff

gossie gossie

nou zorg er maar goed voor hoor m'n knul

• anja

ik schaar mij achter de mening van Amstaff.

• anita34

maar tis wel een mooi gebaar als je voor je ouders kan zorgen los gezien dat hij tig huizen heeft

• suus

tjonge gezellie hier, na ja ik woon er ook midden in en heb van niemand las ehh teminste niet van de verslaafde of ex verslaafde mensen, sommige mensen met honden heb ik meer moeite mee ;)

• Juut

hoezo Suus > leg s uit ?

• suus

van waar die nieuwsgierigheid juut… opeens???

• Juut

ik lees een beetje tussen de regels door dat je niet van honden houdt?

• suus

nee hoor niks tegen honden maar aangezien ik altijd via een hordeloop parcours van me huis naar de school van me dochter moet lopen,begrijp ik niet dat honden bezitters het niet netjes op kunnen ruimen..that's it juut