Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JEF IS RANZIG

• womaeljo

Ik ken genoeg meiden die er wel op zouden reageren. Je wilt niet weten wat ze soms allemaal doen.

• suus

tja als het al doen voor een happy meal of een breezer, is geld natuurlijk helemaal kaassie..

• womaeljo

wat dacht je voor kleding!

• Ray

Waar staan die andere oproepen dan van hem? Want ik heb deze oproep ook gezien maar maak daar niet uit op dat hij 17 is, meisjes vanaf 14 jaar zoekt en puur voor de sex.

• petronella

als jullie deze oproepen als een dreigement zien

maak er dan melding van bij politie of flessenpostbeheer

dan krijgt ie een ban

internet is een gevaar en vooral voor jonge kinderen en jeugd wat dit betreft !Ray schreef:

>

> Waar staan die andere oproepen dan van hem? Want ik heb deze

> oproep ook gezien maar maak daar niet uit op dat hij 17 is,

> meisjes vanaf 14 jaar zoekt en puur voor de sex.

• Ray

Ik lees net dat die andere oproepen verwijderd zijn. Mocht je er weer 1 zien dan inderdaad je beklag doen bij flessepost en eventueel de politie.

• Jowiri

Ik heb beklag gedaan bij Siep, maar die is niet de beheerder van Flessepost. Wie dat wel is, is niet duidelijk. Siep beheert de 0223 pagina wel, en heeft de site daarom al verplaatst naar “overig”.

• anita34

ik had ook geprobeert via iets een klacht in te dienenbij flessen post maar er staat geen adres bij of meot eht via het prikbord

er was bij dieren ook een discussie bezig vandaar

• Ray

melden bij de politie kan ook lijkt mij.