Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voetballen

• petra

Afgelopen zaterdag werd de ploeg van Marco van Basten met 1-3 uitgeschakeld door de Russen, onder leiding van Guus Hiddink. Een Russische ploeg die sterker dan ooit speelde en niet moe te krijgen was.

Volgens UEFA reglementen zou de wedstrijd eigenlijk al overgespeeld moeten worden. Het terugnemen van een gele kaart door een arbiter mag namelijk NIET De KNVB heeft laten weten dat ze NIET verder zullen procederen, maar zullen ze dat ook doen bij doping gebruik aan Russische kant?

De BBC heeft vandaag een artikel geplaatst waarin de mogelijkheid wordt genoemd dat de Russische spelers aan de doping waren. Dit zou onder andere te zien zijn geweest aan de blauwe tong de nummer 10, Andrei Arshavin. Een blauwe tong is een na eFFect van doping.

Als de BBC hierin gelijk heeft zouden de Russen gediskwalificeerd moeten worden. Daarbij zou OranJE komende donderdag toch nog moeten spelen tegen SpanJE.

• tante theemuts

komt van de aquarius bleu ice.staat net te lezen op de site van de telegraaf.

• Juut

en gij geleuft dat? dat duurt geen uren hoor .ik vind dat ze het gewoon moeten onderzoeken

• Tiepie

Volgens mij speelde Oranje gewoon slecht… en dat komt echt niet door eventueel dopinggebruik van de tegenstander (waar ik overigens niks van geloof). Nee hoor, niet alsnog een wedstrijd, heb nét alles wat oranje is naar zolder gebracht ;-)

• petra

volgens me dochter die het ook drinkt

heb je geen blauwe tong 120 minuten lang

• Juut

nou Tiepie dan haal je het weer naar beneden ;)

ach hoe dan ook , Oranje speelde ook minder goed maar ja…

zowiezo had de wedstrijd opnieuw gespeeld moeten worden want de arbiter had de gele kaart namelijk niet ongedaan mogen maken….

maar ja da's niet terug te draaien

• Jowiri

Dat komt omdat de Russen éigelijk van de Smurfen afstammen ;) Maar dat was een geheim, en nu is het per ongeluk verklapt!

• anita34

ik geloof van het hele verhaal geen hol eigenlijk en net als andere zeggen zij speelde slecht

• Tiepie

Nee Anita… het is “WIJ” speelden slecht ;-)

• Jowiri

Whahahhaha ja en dáár had ik het dus laatst ook al over! Als ze winnen is het wij, en als ze verliezen is het “wij” ver te zoeken.

Bij mij is het zíj spelen, en ík ben de koek en zopie mevrouw ;)