Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vakantiebaantje voor 16 jarige ???

• Anne

Misschien heeft er iemand een tip ?

Mijn zoon is 16, alle boeren al afgeweest en op zoek naar een vakantiebaantje voor de komende weken.

Eventueel wil hij erna ook nog werken ?

Weet iemand misschien iets bij een boer, een winkel, in de horeca het maakt niet uit.

Alle tips zijn welkom !!

• anoniempje

Probeer is bij nogalwiedus als afwasser ….hebben ze wel nodig denk.

• Anne

Bedankt voor de tip, hij gaat vanmiddag even vragen of eh had je daar gewoon een heel vies bord? ;-)

• anita34

wat vind jouw zoon leuk om te doen?

• Seinertje

bij de Trekpleister in de Schooten

• Anne

Anita het maakt hem niks uit, als hij er maar geld mee kan verdienen ( en het legaal is natuurlijk ;-) ) Dus als iemand zijn tuin nog op wil laten knappen of andere klussen heeft, vakkenvullen, bollen pellen, afwassen , manusje van alles.

Hij is druk op zoek, bij de boeren langs geweest, uitzendburo, AH e.d. maar helaas tot nu toe nog geen vakantiebaantje of bijbaan op de langere termijn.

Daarom dacht ik, laat hem een beetje helpen, misschien weet er iemand hier iets.

Ik zal hem de Trekpleistertip ook nog meegeven, bedankt !

• Lisette trotse mama van Lindsey Sabin

Goudvis vraagt ook mensen voor de zomer kijk de zondagskrantjes eens na staat ook altijd genoeg in voor de vakantie.

• @nn@

http://www.bijbanen.nl/vakantiewerk/regio-Den+Helder/

tnt post vraag ook mensen

• Juut

bij de schoonmaak , zitten ook vaak te springen om vakantiehulp!

• Lisette trotse mama van Lindsey Sabin

Op flessepost staat ad van duinoord die zoekt ook afwassers.