Mailen heeft dus ook geen zin naar Ziggo want ook daar reageren ze niet op.
Twee weken geleden een mail gestuurd nog steeds niks gehoord.
Bellen wil ik ook niet want daar kwam ik toen ook niet doorheen.
Lekker bedrijf zeg!!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDigitenne van KPN schiet ook niet op. Heb toevallig net een mail van ze gehad…
Geachte Co weet alles,
Naar aanleiding van uw vraag over het dekkingsgebied kunnen wij u als volgt informeren:
Volgens onze postcodecheck ligt 1785** ** buiten het dekkingsgebied.
Ondanks het feit dat de betreffende postcode/huisnummer combinatie buiten het dekkingsgebied ligt, kunt u toch redelijk tot goed ontvangst hebben. Wij moeten er wel bij vermelden, dat op het moment dat u last heeft van storingen, wij u geen technische ondersteuning kunnen bieden omdat u buiten het dekkingsgebied woont.
KPN streeft een landelijke dekking na middels een gefaseerde uitbreiding van het dekkingsgebied. Actuele informatie hierover is verkrijgbaar via www.kpn.com.
Het is voor ons niet mogelijk om u een exacte datum te geven.
Wij kunnen u het volgende adviseren:
U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief op onze website.
Na het uitvoeren van de postcodecheck op http://www.kpn.com/tv/digitenne.htm treft u een link aan naar de pagina waar u zich kunt inschrijven.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Hakan Kizilgun
KPN
Tsja het is daar dus echt een zooitje.
In april kregen we een brief dat Multikabel samen zou gaan met een aantal andere grote providers en onder de naam Ziggo verder door het leven zou gaan. Omdat ik toch al een tijd op zoek was naar een andere ( goedkopere ) provider, besloot ik om gelijk maar netjes schriftelijk op te zeggen en een nieuw abonnement bij Telfort af te sluiten ( snel internet en onbeperkt bellen voor 29,90 ).
Het opzeggen was een drama, brief niet ontvangen, mail en online opzeggen niet ontvangen, telefonisch opgezegd ( na 4 x minstens 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen enz enz. ) Mijn nieuwe Telfort abonnement zou op 1 juni ingaan, ik had tenslotte netjes op tijd opgezegd ( opzegtermijn 1 maand ).
Omdat ze bij Ziggo een zooitje hadden gemaakt en al mijn opzeggingen niet konden vinden, zou dat uiteindelijk pas op 1 juli lukken. Tot ik ineens op 5 juni gebeld werd op mijn mobiel, we waren telefonisch niet bereikbaar en men hoorde iets over Telfort als men belde. Blijkbaar had iemand bij Ziggo het licht gezien en de opzegging gevonden en gewoon mijn telefoondraadje zonder bericht doorgeknipt.
Na een aantal boze mails met cc aan de consumentenbond en kassa, kreeg ik een brief met excuses en het bericht dat ik juni toch niet hoefde te betalen. De resterende nota is automatisch afgeschreven en hierbij was de oude vervallen……tot ik vanochtend dus een herinneringsnota kreeg voor juni en juli die ik binnen 5 dagen moet voldoen…………….zucht !!
Telfort bevalt trouwens prima, helaas zitten we alleen nog aan de kabel tv/radio van Ziggo vast, een ander alternatief is nog niet voorhanden.
ziggo noem ik al psycho
zit je met een arts in alkmaar aan de telefoon boem weg lijn probeer je weer te bellen tot 5 keer aan toe nog geen telefoon affijn modem ressette uiteindelijk maar met me mob gebeld nou ik heb ook geprobeert te bellen maar het helpt voor geen meter ziggo is echt psychotisch
over het internet af en toe maar te zwijgen
het enige wat normaal doet is de tv en radio
voor de rest kunnen zij de boom in
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?