Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kermis

• @nn@

Ik ben gisteravond even naar de kermis geweest met mijn kleindochter .,Maar wat is dat een afgang .Als het zo doorgaat staat er volgend jaar helemaal niets meer . Met het weekend de marine dagen hier . Staan als Den helder toch maar weer mooi voor schut met deze kermis

• lydia

Het is ook niet te betalen. Even eendjes vangen met de kinderen; 3 euro voor 5 eendjes en gisteren 5 ipv 6,00 voor 7 eendjes…. Die man liep heel vrolijk te verkondigen; vandaag maar 5,00 mevrouw; ik zeg ja, per kind! Ben je 10,00 kwijt voor 2 stukjes speelgoed vergelijkbaar met Action kwaliteit. Nou, sorry hoor, heb hem uitgelachen en ben door gelopen. Die man had ook geen enkele klant. Ik weet dat de staankosten hoog zijn voor deze mensen, maar als ze de prijzen omlaag gooien weet ik zeker dat ze meer verdienen, een normaal mens kan dit toch niet meer opbrengen. Je bent zo 50,00 kwijt. En ze zitten daar allemaal met die sjaggerijnige koppen, ja dan krijg je er echt zin in!

Ze moesten zich schamen, en niet de zielepoot uithangen dat alles hen ook zo duur wordt gemaakt. Ze kiezen toch zelf voor dit vak? Dan moet je het ook met een lach doen.

• ramon

ik zelf ben een kermis kind dus ik weet veel van kermissen .

zou best wel een keer de kermis willen organiseren voor den helder .

alleen ik kijk ook nog over de grens van nederland heen .

zo als duitsland en bij de belgen .

maar dat doet Hans Collet niet . stel je voor dat de kermis veel mooier word .

als je kijkt wat er allemaal in duitsland reist zo erg mooi .

dus Hans Collet hier bij wil ik je laten weten dat ik het wel wil organiseren voor den helder . en de sta geld moet wel omlaag en we kunnen dan gaan kijken of het een euro kermis kunnen maken voor iedereen te betalen .

groetjes ramon

• anita34

noemen ze dit een kermis? tis meer een soort speeltuin voor volwassen en kleine kinderen

ik schaam me dood vroeger waren kermissen nog leuk

vroeger toen alles nog redelijk goedkoop was

• joop

ja vroeger hete ze marijke en kon ze niet kijken… en nu heet ze christien en nu kan ze nog niets zien…. ja vroeger !!!

• Jowiri

Vroeger had ik een oom, hij heette Joop, na een ongeluk was hij rijp voor de sloop :(

Maar wij zijn gisteren over de kermis heen gelopen, want ik móet even gokken bij de grijpautomaten. Binnen 20 minuutjes weer thuis (zonder prijs overigens).

• Sjaak v/d H

We hebben ons wel geammuseerd op de kermis.

Maar eerlijk is eerlijk, de grijpautomaten zijn wel heel erg slap afgesteld. Het enigste waar je nog een beetje waar voor je geld krijgt zijn de bots-autootjes. De rest is aan de prijzige kant.

• Trein

Ben je al naar hem toegestapt Ramon om te vertellen wat jij er van vind en dat je het volgend jaar wel wilt regelen, je weet het op NHD ook mooi te vertellen dus ik ga er van uit dat je niet alleen een grote mond hebt maar dat je ook daadwerkelijk wat gaat doen.

• Anne

De beste stuurlui staan meestal aan wal ( ik betrap mezelf er ook weleens op trouwens ) Maar als je inderdaad zo enthousiast bent en veel weet over de kermis, wat let je om eens contact met Hans Collet te zoeken, lijkt me een win-win situatie.

Trein trekt het zich misschien iets persoonlijker aan, ik snap wel waarom ;-)

• ramon

dat heb ik al eens gevraagt .

maar dat wil de gemeente niet .

daar hebben ze hans Collet ik ben echt niet de enige die deze kermis heel erg slecht vind geworden .