hallo mensen van het prikbord.ik doe een noodoproep namens mijn vriendin met baby van 3 mnd.na hehaalde mishandelingen van haar man,heeft ze nu eindelijk de moed gevonden op die looser eruit te zetten.nu neemt hij de halve inboedel mee inclusief de baby kamer en baby spulletjes.we hebben aangeraden om er geen heibel om te maken met hem en het maar gewoon mee te laten geven.voor er ellende van komt.nu heb ik inmiddels een babybedje en box geregeld,maar ze heeft ook andere spulletjes nodig.kleertjes voor de baby neemt hij ook mee onder het mom ik heb ze betaald.we hebben wel wat in veiligheid gebracht maar helaas kan dat niet met alles.ze heeft het absoluut niet breed en zit al in de bewindvoering.ze moet rond zien te komen met weekgeld dat red ze, maar als ze ook nog spulletjes moet gaan aanschaffen lukt dat dus niet.zijn er mischien lieve mensen die nog iets hebben staan die ze toch misschien naar ratteplan willen brengen .we zijn beide niet in het bezit van een auto.ik wil haar heel graag helpen maar dat red ik ook gewoon niet financieel.dit is het enige wat ik voor haar kan doen.ik zit niet te wachten op onzin reacties maar wel op spullen zodat ze haar leven met haar kleine mannetje snel weer op de rails heeft.alvast hartelijk bedankt