Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

help help help

• tante theemuts

hallo mensen van het prikbord.ik doe een noodoproep namens mijn vriendin met baby van 3 mnd.na hehaalde mishandelingen van haar man,heeft ze nu eindelijk de moed gevonden op die looser eruit te zetten.nu neemt hij de halve inboedel mee inclusief de baby kamer en baby spulletjes.we hebben aangeraden om er geen heibel om te maken met hem en het maar gewoon mee te laten geven.voor er ellende van komt.nu heb ik inmiddels een babybedje en box geregeld,maar ze heeft ook andere spulletjes nodig.kleertjes voor de baby neemt hij ook mee onder het mom ik heb ze betaald.we hebben wel wat in veiligheid gebracht maar helaas kan dat niet met alles.ze heeft het absoluut niet breed en zit al in de bewindvoering.ze moet rond zien te komen met weekgeld dat red ze, maar als ze ook nog spulletjes moet gaan aanschaffen lukt dat dus niet.zijn er mischien lieve mensen die nog iets hebben staan die ze toch misschien naar ratteplan willen brengen .we zijn beide niet in het bezit van een auto.ik wil haar heel graag helpen maar dat red ik ook gewoon niet financieel.dit is het enige wat ik voor haar kan doen.ik zit niet te wachten op onzin reacties maar wel op spullen zodat ze haar leven met haar kleine mannetje snel weer op de rails heeft.alvast hartelijk bedankt

• DonderCat

Ik heb nog wel een babydekbedje met hoeslaken en een hoeslakensetje die ze mag hebben. Ik ben al een hele tijd uit de kleine kids, maar dit had ik nog.

Graag nog een emailadres, zodat we het verder kunnen regelen.

Groetjes, DonderCat ☺

• tante theemuts

ow helemaal geweldig,mijn mailadres marijke101@msn.com

• anja

ik heb nog wel jongens kleding voor je . geef je mail adres even door.

ik heb misschien ook nog wel wart huisraad zoals eetkamer set, salon tafel en ander keuken materiaal.

• tante theemuts

fantastisch,mijn mailadres staat al onder de reactie van dondercat.

• Sjaak v/d H

We hebben geen spullen maar we willen haar ontzettend veel sterkte toewensen.

Misschien kan het Leger des Heils ook wat voor haar betekenen. Ze slaan je echt niet meteen met de strijdkreet om de oren dus daar hoef je niet bang voor te wezen.

• anita34

eventueel rataplan?

of www.gratisoptehalen.nl

erg veel sterkte

anita

• bloem99

ik heb nog 2 difrac flessen

moet allen ff nieuwe speen kopen

en ook wel een luiertas dacht ik ik zal nog ff rond neuzen

• Jowiri

Heeft er ook iemand een naam van een goede (pro deo) advocaat?

• tante theemuts

anja,jij had een reactie geplaatst over evt huisraad.kan je mij ffies mailen.dan kan ik je telnr geven aan mijn vriendin zodat er een afsraak gemaakt kan worden om het te halen.mijn mailadres staat onder dat van de reactie van dondercat.gr