Geen auto race circuit in kop van Noord holland……
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsCootje, aan jouw link heb ik dan ook wel weer een knip- en plakwerkje Wat de tekst uit jouw link dan weer onderuit haalt.
'Rapport geluid racecircuit niet serieus nemen'
Gepubliceerd op 16 juli 2008, 14:18
Laatst bijgewerkt op 16 juli 2008, 14:21
DEN HELDER -
Burgemeester Stefan Hulman neemt het geluidsrapport van het gerenommeerde bureau Peutz over het nieuwe racecircuit in Den Helder ‘met een korreltje zout’.
Zaterdag meldde deze krant dat delen van Den Helder, Julianadorp en zelfs Breezand flinke geluidshinder zullen krijgen. Honderden woningen rondom het circuit wacht wellicht zelfs sloop. Wethouder Hans Boskeljon zei geschrokken te zijn van het rapport, dat in opdracht van Circuit Park Zandvoort is gemaakt. Volgens hem is het circuit onhaalbaar als de provincie de uitkomsten onvoldoende weerlegt. Hulman zegt dat het college nog steeds ‘afwachtend positief’ is. ,,Ik beoordeel niet op basis van het huiswerk van één partij. De provincie is aan zet.. Voor mij is het nog geen gelopen koers.''
Vooral de zin “IK BEOORDEEL NIET OP BASIS VAN HET HUISWERK VAN ÉÉN PARTIJ” lijkt mij zeer wijs!
geweldig,,,,,eerst was het in callandsoog,,nu alleen nog maar in st.maarten,dus een mooi race-circuit dichterbij lijkt me ook wel wat. kijk anders ff op hyves driftteam.nl is echt de moeite waard als je van mooie auto's houd.
dat zijn jongens uit den-helder die in heel europa uitgenodigd worden om te komen rijden!!!!! zit ook een stukje trots bij. ;-P
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?