Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weg met dat weg circuit........

• joop

weg met sandman6 !!!!!

• zuursel

en snel een beetje,bannen die activist.

• Co weet alles

Ja de burgemeester is zelf een racefanaat, niet echt objectief he?

En een weldenkend mens heeft geen rapport nodig, lijkt mij om te snappen wat een herrie dat circuit gaat leveren. Misschien leuk hoor voor een paar weekjes, maar weet wel dat wanneer het er echt zou komen, dat je voor in lengte van jaren vast zit aan die herrie. En werkgelegenheid? ik las in de krant dat er maar 19 man in vaste dienst zijn. Raken die nu hun baan kwijt, of verhuizen die mee?

Nee Den Helder is weer het afvoerputje van de provincie, alles waar elders geen plek voor is, moet maar naar onze (nog) schone stad. Onder het mom van “goed voor de werkgelegenheid” Ik zou nog wel meer willen typen, maar ik moet nu gaan. Ik spreek je nog ;)

Doei doei

• Jowiri

Ha die Cootje, laf joe anyway, dat weet je wel ;)

Wat ik jammer vind, is dat er word gedaan of er 365 dagen per jaar ge-herriet wordt. En da's niet zo (toch??????)

En ff gauw op de drift hyves kijken, wist niet dat die er was, tnx Troel!

• Anoniem nummertje zoveel

die 5 of 6 dagen per jaar waar praten jullie over.

laat me niet lachen met schonen stad lege stad zal je bedoelen afbraak leeg stand.

daar staat denhelder voor en laat alstublieft die werkgelegenheid komen, rijden race dat staat voor vooruit gang jullie willen alles bij het oude laten kom mensen vooruit denken doet wonderen…..

• tientje

jullie? als er 1 terug kijkt is ben jij dat reyer……

• Sjaak v/d H

Ik ben pro het race circuit in Den Helder.

• anita34

waar maken jullie je druk om laat de race fans ook eens genieten lekker ff uit hun dak gaan ff hun frustraties kwijt racen

• tientje

joehoe!!! wie zijn jullie ???iedereen op 2 na zijn voor het racen wie maakt zich nou druk?

• Juut

ach als men het wilt komt het er wel hoor, of mensen nou tegen zijn of niet …