weg met sandman6 !!!!!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJa de burgemeester is zelf een racefanaat, niet echt objectief he?
En een weldenkend mens heeft geen rapport nodig, lijkt mij om te snappen wat een herrie dat circuit gaat leveren. Misschien leuk hoor voor een paar weekjes, maar weet wel dat wanneer het er echt zou komen, dat je voor in lengte van jaren vast zit aan die herrie. En werkgelegenheid? ik las in de krant dat er maar 19 man in vaste dienst zijn. Raken die nu hun baan kwijt, of verhuizen die mee?
Nee Den Helder is weer het afvoerputje van de provincie, alles waar elders geen plek voor is, moet maar naar onze (nog) schone stad. Onder het mom van “goed voor de werkgelegenheid” Ik zou nog wel meer willen typen, maar ik moet nu gaan. Ik spreek je nog
Doei doei
die 5 of 6 dagen per jaar waar praten jullie over.
laat me niet lachen met schonen stad lege stad zal je bedoelen afbraak leeg stand.
daar staat denhelder voor en laat alstublieft die werkgelegenheid komen, rijden race dat staat voor vooruit gang jullie willen alles bij het oude laten kom mensen vooruit denken doet wonderen…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?