Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gewonde kat gevonden op Korvetstraat

• marjolein

Gisteravond rond 22.30 uur heb ik een aangereden kat van de Korvetstraat afgehaald ter hoogte van activiteitencentrum de Schelp. Hij/zij leefde nog wel maar was er redelijk slecht aan toe.

Het was een cypersche kat, met witte voetjes en hij/zij had een blauw bandje om met een belletje eraan.

De dierenambulance heeft gekeken of hij/zij gechipt was, maar helaas was dit niet het geval.

Ik hoop dat de eigenaar zich meld bij de dierenambulance, zij weten vast wel hoe het is afgelopen met hem/haar.

• petronella

ik hoop het ook dat ie het goed maakt

de mijne is nog spoorloos heb alles al gebeld maar niet gevonden

dus nog een beetje hoop!

• Trein

Netjes dat je het meld. Klasse. Hoeveel eikels rijden wel niet een poezebeest aan en rijden vervolgens door.

• marjolein

Ik heb hem niet zelf aangereden hoor, ik vond hem op de weg…

Ik hoop alleen op deze manier zijn baasje te vinden

• Trein

In ieder geval goed dat je het meld. Gelukkig lopen die van mij nu alle 4 om mij heen (etenstijd)

• troel

tja,,dat was dus al de 3e kat van mn nichtje die daar is aangereden.ze rijden er daar gewoon op,om een katje te raken.belachelijk,hij was net 1 jaar en komt normaal niet van het terein af.

• Trein

leeft hij nog wel, want Marjolein gaf aan dat hij nog wel leefde. Arm beestje

• troel

nee,ze hebben hem moeten laten inslapen,hij had inwendige bloedingen.

• marjolein

Ik was al bang dat hij het niet zou gaan redden.

Wens je nichtje maar sterkte..

• anita34

sterkte voor je nichtje meid