Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

op zoek naar een kookboek

• LT

Hoi prikkers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een specifiek kookboek. Het gaat om het boek: barbequeboek (vooral voor mannen). Het is uitgegeven door de albert heijn in 2004 en 2005.

Is er iemand die in het in de kast heeft staan en er zelden uit kookt???

Dan wil ik het boek graag overnemen.

Mijn speurtocht langs het www en marktplaats heeft helaas niets opgeleverd.

Groeten Laura

• Tiepie

Heb je de klantenservice van AH al eens een mailtje hierover gestuurd? Misschien kunnen zij je eraan helpen?

www.ah.nl

• LT

Hoi, ja daar heb ik al een mailtje naar toe gestuurd, nog geen antwoord gehad. Ik heb tevens de uitgever gemaild maar daar heb ik ook nog geen antwoord van gekregen.

Dus ik hoop eigelijk op iemand die het in zijn kast heeft staan en niet gebruikt…….

maar bedankt voor het meedenken….:)

• trien

heb je hier iets aan?

http://www.speurders.nl/boeken/booksforfood/42081010/barbequeboeken_van_ah.html?title_descr=barbequeboek

• LT

Hoi,

ja die had ik ook al gevonden, hahahaha 160 zijn er erg veel. Ik heb ze al een mailtje gestuurd of er niet 1 vanaf gehaald kan worden, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad, dus ik duim dat ze dat willen doen voor mij…………