lol Mar …
ach die ene hoop stront erbij kan nog wel …
alhoewel, was het plein niet net gereinigd?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk zelf heb het idee dat de verloedering zich heeft ingezet in de jaren 70 met het afsluiten van de spoorstraat keizerstraat en koningstraat en het overkappen waar door er geen zicht van boven af meer mogelijk was en geen autoverkeer meer dus automatich geen controle meer.Een groot wandelgebied wat tot gevolg heeft verloedering.Denhelder was in de jaren 60 en 70 een bruisende stad de kinks en les baroq en rob hoeke en cuby and de blizzards outsiders earth en fire speelde daar nog wel eens geregeld.Da waren echt gouden tijden voer voor de geest
Om heel eerlijk“te wezen”,Den Helder“glijd al een lange tijd naar beneden”,als ik al zie wat er al gesloopt is in nieuw Den Helder,en in de stad,alleen maar lege plekken,net dat er plannen zijn,een soort stads park,wanneer word de rest gesloopt van de Koning straat,dat duurt ook al jaren,ziet er verloedert uit,en dan over de verloedering,en het hard drugs probleem,je ziet in de binnen stad openlijk dat er gedield word,het is ook het Antiliaanse probleem,ik ben zelf eens benaderd door een Antiliaan en vroeg of ik het wou kopen,of als je loop te pinnen vragen om een paar Euro,en nou hangen ze voor de Hema,of de Vomar te handelen,dat heet verloedering,en als ik aan Tuindorp denk“waar ik grote deels ben opgegroeid,en ziet hoe de boel daar achter uit is gegaan vooral de Tuinstraat,en dan ook merkt dat de meerderen van de jongeren de fout zijn ingegaan en zitten nu al vast in de gevangenis,maar ja”,wat moet met een gemeente,die geen reet doet voor de jongeren,ja bezuinigen,bezuinigen!,waar is triton gebleven,deed ook alles voor de jongeren,ook weg bezuinigd,en laten we eerlijk zijn,er is hier ook niks,alleen een verloederd gat in het hoge noorden,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?