Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaat voor je hersens

• Co weet alles

Mijn moeder heeft pas een hele zware operatie gehad, als complicatie kreeg ze er ook een dubbele longontsteking bij. Ze is net van de antibiotica af, en de 20e moet ze weer naar het ziekenhuis voor longfoto's om te kijken of het helemaal genezen is. Gelukkig rookt ze al een hele tijd niet meer, daardoor is de genezing waarschijnlijk wel wat sneller gegaan.

Mijn zus is een aantal maanden geleden ook gestopt met roken, alle asbakken de deur uit, en er mocht door niemand meer in dat huis gerookt worden.

Inmiddels rookt ze alweer een tijdje, en hoe hypocriet kun je wezen, ook gewoon bij mijn moeder in huis, terwijl die nog niet eens zeker weet of ze wel genezen is.

In mijn optiek heb je dan een enorme plaat voor je hersens en ben je een grote egoïst!

Ik hoorde dit zojuist van mijn moeder, die geestelijk nog niet helemaal de oude is, en dit maakte mij zo ongelooflijk kwaad, dat ik wel ik weet niet wat had willen doen. Ik heb maar tot 10 geteld, en besloot om het maar op het pb te schrijven.

Dan hebben jullie wat te lezen, en ik ben grotendeels van mijn boosheid af.

Prettig weekend allemaal,

Groeten,

Co.

Gelukkig is dit een vrij land waar je je mening gewoon mag uiten.

• bachus

beetje jammer , maar van je afschrijven op pb wordt hem niet

vertel haar wat je dwars zit en niet de rest van den helder.

ps

ik weet 24 sept wat ik mankeer (longkanker of niet)

succes

• Co weet alles

Met haar praten is geen optie, Bachus, betrek mijn verhaal aub niet op de jouwe, want dat is niet mijn bedoeling. Ik wens jou ook heel veel sterkte en succes toe!

Groet,

Co

• Juut

hey Co

al schrijf je het 100 keer op het PB,als jij het maar kwijt bent!

en Ja ik vind het ronduit onbeschoft om in bijzijn van iemand die nog herstellende is notabene, te gaan zitten paffen!

maajaa zulke domme mensen zul je altijd houden :(

liefs

Juut

• luana

Het bewijst maar weer.dat rokende mensen egoisten zijn in mijn ogen als ze stoppen dan moet alles in hun omgeving ook stoppen,en als ze dan zo zwak zijn en weer beginnen met roken,dan houden ze met niemand rekening ,alleen met hun eigen verslaving.

Veel sterkte gewenst voor je moeder,en veel wijsheid voor je zus.

• wilma 1

Volgens mij ken jij je zus wel een beetje en vind IK dat jij t prima doet op deze manier.Het heeft geen zin om juist nu ruzie met haar te krijgen want dat zal je moeder voelen en dat maakt haar niet rustig denk ik .Heel veel sterkte de komende tijd en je weet t …..je kan altijd tegen mij aan hikken hé ?? Beterschap voor je moeder van ons !!

• Sjaak v/d H

Veel rokers denken nog steeds als iemand last van de rook heeft, alleen van het zichtbare last hebben, dus als ze de andere kant opblazen, doen ze al goed en minstens al helemaal geen kwaad. Jammergenoeg is dat niet zo. Misschien het eens rustig (weer) uitleggen, als je zelf ook rustig bent?

Ik wens je in iedergeval veel wijsheid toe want niemand zit op herrie in de familie te wachten en voor je moeder ontzettend veel beterschap toegewenst.

• anita34

bachus ik wens je heel veel sterkte ookal mogen we elkaar misschien niet ik gun niemand die ziekte

co ik vind het dapper dat je het neer zet

sterkte met je moeder

• chat

Wat je schrijf Co is heel herkenbaar!

Ken zat mensen om mij heen die thuis bij hun kinderen volop blijven roken, terwijl ze bij vrienden waar niet in huis gerookt mag worden schijnheilig naar buiten gaan. Om maar te zwijgen over de werkvloer!

Ook binnen mijn familie roken er nog een paar mensen en als zij een verjaardag vieren blijven ze ook rustig door paffen! Het is eigenlijk treist dat ze niet willen begrijpen dat andere mensen het niet prettig vinden dat er wordt gerookt en dit helaas snel word afgedaan met het is mijn huis! Als ze bij ons komen zijn hangt het van het weer af hoe snel ze weer vertrekken, bij mooi weer blijven ze wel buiten zitten, bij slecht weer zijn ze zo weer vertrokken. Soms zou je in december jarig willen zijn ;-)

Sterkte Co met het instituut wat familie heet.

@bachus heel veel sterktel!!

• Astrid

Niet alle rokers gelijk over één kam scheren ..