Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plaat voor je hersens

• Anoniem nummertje zoveel

chat in je eigen huis mag en moet je zoveel roken wat je maar wil en wie er ook is.

je hoef en kan geen rekening houden met andere hoef je ook niet het is en blijft eigen huis.En anders blijven een ieder die niet rookt maar weg lekker rustig trouwens,.

• wilma 1

Je zet jezelf wel weer helemaal neer hier Reier !! Ook in mn eigen huis heb IK respect voor andere mensen !!

• Anoniem nummertje zoveel

zij ook voor mij ????

• QM

mijn ervaring is ook dat veel rokers egoistisch zijn, helemaal in het bijzijn van kinderen.Zelfs buiten……..wanneer ze hun rook uitblazen in het gezicht van mijn dochter van 8………….asociaal vind ik ht………dat je je eigen verslaving niet de baas kan zijn tot daar aan toe, maar in de buurt van een onschuldig kind, vind ik respectloos…………..en helemaal voor een kind met bronchitus……..Co wens je veel sterkte…………en bachus, alle geluk van de wereld met wat betreft de uitslag in september

• ¥ Lotje ­­¥

lees eens goed er staat::

ook gewoon bij mijn moeder in huis, terwijl die nog niet eens zeker weet of ze wel genezen is.

• ¥ Lotje ­­¥

Co? kan je , je zuster niet op bellen en zeggen dat jij en je moeder er niet meer van gediend is , dat er gerookt word , Aangezien van de gezondheid van je moeder?? Ge woon rustig zeggen . Het is aan haar of ze nog komt of niet. ..

Beterschap met je moeder.

Groet, Lotje

• ¥ Lotje ­­¥

Veel sterkte gewenst .

En hoop natuurlijk voor goede afloop .

Groet, Lotje

• ¥ Lotje ­­¥

zij ook van mij???? euhhhhhhh.. hier kan ik geen touwen aan vast knopen wat jij nou bedoelt

Groet, Lotje

• Jowiri

Cootje, ik heb je gisteravond al gesproken, jouw zus is niet wijzer/wil niet wijzer.

Bachus, ik wens je alle geluk en gezondheid toe. Zal je niet vermoeien met de situatie waar ik nu in zit, maar denk maar zo als het mis is:

Beter levend met een kaal koppie, dan met een kop vol haar in de kist! Hou je haaks xx

• anja

Bachus veel sterkte en ik hoop op goede berichten voor je.