Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis!! - ophalen voor maandag!

• Margriet77

Beste allemaal,

we zijn onze schuur aan het leeghalen, maar nu is het zo dat we nog bruikbare spullen hebben, ons kleine tuintje staat vol met dingen die we maandag laten ophalen voor de vuilnisbelt. Mocht u interesse hebben in bepaalde spullen dan kunt u die gratis ophalen, maar dus wel voor maandag want dan is het weg, Wij hebben:

*Een goede 3-wiel kinderwagen (zwart)

*Een babybadje met standaard

*Een babyzit-ring voor in bad. (heel handig omdat je dan je handen vrij hebt om je kindje te wassen.

*Een nooit-gebruikte buitenlamp met bewegingssensor

*Een plateau met daarop een waterkoker en warmhoudplaatje met theepot.

Misschien tot snel!

• Peter

Ik wil wel de nooit-gebruikte buitenlamp met bewegingssensor

Peter

• Jowiri

Staat een meisje op flessepost die te springen staat voor babyspullen en huisraad. Waag daar een mailtje aan, want wellicht leest ze het PB niet.

Greetz, Jowiri

• Margriet77

De babyspullen en de buitenlamp worden morgen opgehaald (ik heb ze net een mailtje gestuurd) ik heb alleen het plateau met waterkoker-theepot en warmhoudplaatje nog. Iemadn nog interesse?

• richard

ja die wil ik wel hebben hoor….heb er nog geen 1 komt goed uit! zet maar apart dan kom ik het woensdag avond wel ff ophalen?

alvast bedankt!!!

groetjes richard

• richard

oja wat is het adres?

is wel zo handig!

groetjes