Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rommelmarkt Donkere duinen

• buck

Mensen leuk zo“n rommelmarkt,maar raak uw kind niet kwijt want de organisator de heer Flip Kos die doet hier helemaal niets aan.Kennis van mij raakt op een gegeven moment kindje kwijt,word gelijk gemeld na eerst zelf zoeken en ook andere mensen die het hoorden zochten gelijk mee.Parkeer controleur meld dit voor val aan de heer Flip Kos en vraagt hem om mee te zoeken ,helaas de heer Flip Kos heeft geen enkele poging ondernomen om het kind terug te vinden ,hij zat nog heerlijk na een kwartier te praten met dezelfde persoon na de melding ,dus weest gewaarschuwd op hulp van de markt meester Flip Kos hoeft U niet te rekenen,helaas jammer dat zulke mensen zo”n markt nog kunnen en mogen regelen,hier heb je echt niets aan .Ben ook erg boos en teleurgesteld dat dit zomaar kan,waardeloze organisator.Dit lijkt echt nergen op.

• luana

Naar mijn inziens ,ben je als ouder zelf verantwoordelijk voor de veilig heid van je kind,en niet de marktmeester,en dat heeft niets te maken met het organiseren van een markt,beetje zielig om zo je frustratie over iemand af te reageren,ik hoop dat het kindje weer terecht is gekomen voor de ouders.

• joop

5 x flip kos in een kort verhaaltje… hoezo frustratie !!! bijna een op 6 ie !!!

• buck

Hebt U helemaal gelijk in ouders zijn verantwoordelijk,maar als dan een kind van 2 en een half jaar weg raakt en de parkeer controleur vraagt aan de heer Flip Kos of er actie kan worden ondernomen om het kind terug te vinden en de Kos verroert geen vin en blijft rustg zitten dan vind ik dit een kwalijke zaak.Jammer maar zo gaat het,helaas het is niet anders,en nogmaals U heeft gelijk verantwoording ligt bij ouders.Maar toch .luana schreef:

>

> Naar mijn inziens ,ben je als ouder zelf verantwoordelijk

> voor de veilig heid van je kind,en niet de marktmeester,en

> dat heeft niets te maken met het organiseren van een

> markt,beetje zielig om zo je frustratie over iemand af te

> reageren,ik hoop dat het kindje weer terecht is gekomen voor

> de ouders.

• ¥ Lotje ­­¥

Tja waar lig de fout???

Ik denk dat de ouders verantwoordelijk zijn om op te letten op hun kinderen . Wel had men het aan die meneer kunnen vragen om af te roepen dat er een kind zoek is . En die ouders wel bij de deur laten staan in eventuele meeneming van een kind. Je heb over al gekken zitten. Maar om dan te zeggen dat het een waardeloze organisator is . ??? mhaw. Ze kunnen ook zeggen let beter op je kinderen .Tis hun woord dan tegen je….Want als je dat zou zeggen tegen die organisatoren zal je vast en zeker dát antwoord krijgen .

Hoop wel dat het kind terecht is

Groet, Lotje

• Jowiri

Tis rotnaar als je kind zoek is. Ik zie wel eens kinderen aan een soort van tuigje lopen, heel handig als je een ondernemend kind hebt.

Dhr. Kos is niet verantwoordelijk voor het zoekraken, had misschien wel even kunnen omroepen. Dus m.i. niets met een waardeloze organisatie te maken.

Uiteraard ga ik ervan uit dat de ouders hun 06 nummer op het handje van het kindje hadden geschreven, als ze met zo een kleintje wat losloopt, naar een druk evenement gaan.

Kindje is wel teruggevonden neem ik aan, anders was het nog een heel ander stukje geworden hier. En de ouders een stuk wijzer. Zeg niet dat het niemand kan overkomen hoor, er hoeft maar 1 persoon tussen jou en je kind te staan en je bent het uit het zicht verloren, maar meteen de verantwoordelijk afschuiven op een ander gaat mij te ver.

Jowiri

• buck

Oke nog maal ouders zijn verantwoordelijk,helemaal gelijk,maar als door je eigen personeel gevraagd word om even te helpen zoeken en je blijft dan gewoon zitten en doet er verder niets mee dan zit ik en vele mensen met mij gelukkig anders in elkaar.Er waren verscheidene mensen die zonder vragen hielpen te zoeken om het kind terug te vinden,mensen U allen nog bedankt voor het helpen zoeken naar het meisje,nogmaals heel erg bedankt.

• buck

Jowiri

Ik schuif het niet af op een ander,er is om hulp gevraagd aan desbetreffende,en dat is wat mij steekt dat je dan als organisator helemaal niets doet,en nogmaals ouders blijven ten alle tijde verantwoordelijk.Maar kom het gaat om een kindje van 2 en een half jaar,kleine moeite toch om in de benen te gaan en even actie te ondernemen,sorry hoor dat lijkt mij een gezonde reactie dan. En niet om er helemaal niets aan te doen en gewoon te blijven zitten.Sorry ben toch anders opgevoed,helemaal wat kleine kinderen aan gaat het zijn nog hulpeloze wezentjes.Maar goed zo denk ik er over.

• Sjaak v/d H

Ik kan me de angst van de ouders voorstellen, als die hun kind uit het oog zijn verloren. Natuurlijk wil je het liefst dat de hele wereld ff stilstaat met hun bezigheden en naar het kindje uitkijkt.

Maar dat gebeurd niet, om dan meteen de organisator aan de schandpaal te nagelen gaat me iets te ver. Zoals je zelf zegt er waren al mensen vrijwillig mee aan het zoeken. Mooi toch? Waarom moet de organisator dan zelf als een kip zonder kop over het terrein gaan rennen om mee te zoeken?

Wij komen regelmatig op de kofferbakmarkt bij de Donkere Duinen en zullen dat ook blijven doen, het is goed georganiseerd en gaat er altijd gemoedelijk aan toe.

Ik ga er van uit dat het kindje allang en breed terecht is.

• Janneke

Ik was ook blijven zitten….

Arm kind.. Wie is er nou zo stom om z'n kind kwijt te raken op een markt bij een BOS en naast een AUTOWEG…

Van tweeënhalf nog wel.. Hebben die mensen niet zoiets als een buggy? Of let gewoon op als je hem/haar laat lopen…

Ik denk eerder dat je de ouders wat moet verwijten dan Flip, of de buurman, of de mensen die op de markt stonden, of… damn…

Flip is trouwens een hartstikke aardige man, die zal echt wel helpen als iemand echt hulp nodig heeft, maar hij is niet meer verantwoordelijk hiervoor dan wie dan ook.