Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lucht verontreininging

• Anoniem nummertje zoveel

Roken of vrachtauto;s auto;s of hoogovens of energiecentrales de marine die ligt proef te draaien een uur lang me een fregat een brandweerauto langs de kant stand bij met rokende moter.wie vervuilt er meer.het fregat of de vrachtauto het verkeer de hoogovens energiecentrales of de roker .wat een vrachtauto doet in een ritje amsterdam zal ik me hele leven niet vervuilen met roken zo ook dat fregat dat vervuil ik niet in duizend jaar roken over de hoogovens maar te zwijgen…dus laat me niet lachen.het is altijd de kleine man die aan gepakt word ,en de echte vervuilers blijven buiten schot ,men heeft gewoon een hetze op gang gezet en mensen tegen elkaar uit gespeeld,en jullie trappen er allemaal in ,zo ook met het verkeer vraag wat de grootste ergenis is ,ze hebben het zelf al in gevuld bumper kleven bellen in de auto en dat zal mij aan me reet roesten wie er belt in de auto

en wie er op mijn bumper gaat hangen moeten ze mooi zelf weten ,lekker puh!!!

• Sjaak v/d H

Als al die dingen in een openbare ruimte zaten had je harstikke gelijk.

En dat je thuis je longen wilt teren, moet je ook lekker zelf weten, zolang anderen er maar geen last van hebben.

En bellen mag gewoon in de auto hoor als het maar handsfree gebeurd. Bumper kleven is weer iets minder, maar mij zou dat ook niet zo heel veel storen. Alleen als ze daar gepakt voor worden moeten ze ook niet zielig gaan piepen bijvoorbeeld op het prikbord maar gewoon hun boete voldoen…. of niet, who cares?