Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DENHELDER

• anja

sorry mensen , wat ik even niet begrijp !!

Reyer moet weg wezen met z'n gezeik - hij mag dus geen mening hebben over b.v. den helder ( soms heeft hij nog gelijk ook)

- dan wordt hij afgezeken door een paar lui hier .

…….. ?????

en dat mag wel .

Joop mag anita 34 niet afzeiken ( terecht of onterecht?? ) dan krijgt hij ook het anita kluppie over zicht heen en wordt ook joop afgezeken !!!!!

waarom mogen jullie wel iemand anders afzeiken maar een ander mag niets of niemand afzeiken?? dat is nu net iets wat ik dus niet begrijp.

volg de raad op die je iedere keer aan een ander ook geeft– lees dan die berichtjes niet van dees of geen - hoef je je ook niet te ergeren.

• Juut

ach zitten we nu aan Jopie ? Kan die zichzelf niet verdedigen?

ik kan me niet herinneren dat ik iemand afzeek hier, en ik vind het gewoon niet terecht dat altijd Anita de @!#$ is hier.

en Reyer zit al zolang hier de boel te verzuren hier, nog voor er een Anja op het pb zat…en tuurlijk mag iedereen zn mening geven maar om dat nou tig keer neer te kalken…..

• Jowiri

Dat komt omdat Anja en Joop een stelletje zijn Juut ;) Dan ligt dat wat gevoeliger. Logisch, vanzelf, zou ook op mijn tenen getrapt zijn als iemand aan mijn vent kwam. Alleen zou ik mijn vent wat beter onder controle houden.

Trouwens, ken je dat gezegde van vroeger : Meisjes plagen zoentjes vragen?

Ps. lees dit als liefdevol plagen ;)

• Anoniem nummertje zoveel

De waarheid doet soms erg veel pijn te veel voor somige mensen en vallen je persoonlijk aan .natuurlijk heeft denhelder wel wat goede punten alleen ik kan ze niet meer vinden en de toerist ook niet denk ik.Het gemeentebestuur doet gewoon te weinig het is meer de woningstichting die bouwt dan het gemeente bestuur .

Die zijn er in princiepe dan ook niet voor. Meer het besturen he!!! maar daar onbreekt het nu net Plannen genoeg maar ho maar.Eigenlijk was er maar een projekt dat in het oog sprong en dat was de watertoren…Wat is die mooi geworden echt heel mooi.waarom bouwen dfe leipen in godsnaam die molen niet op het molenplein Zou een projekt zijn van dezelfde omvang.Je bouw niet voor nu maar voor je kinds kinderen als je het goed bouw….En zo kan je dus wel een tijd door gaan met het beschrijven van dingen.Neem onze zeewiering of promonade genoemd das toch een aan fluiting van de eerste orde kaal winderig je staat altijd recht in de wind maak er leuke uit de wind zithoeken ,…plant daar wat iets leuks maar er leuke terasjes en zovoort maak denhelder aantrekkelijk….

• Juut

Heb je hem ook weer :D

• anita34

geweldig jow

• anja

al zijn anja en joop, driftig een stelletje dan nog kan ik soms smakelijk om hem lachen als hij iemand afzeikt zoals jullie dat zeggen . maar ook ik kan joop wel eens afzeiken, daar heeft het stelletje zijn niets mee te maken .

en als jullie joop eens aanpakken of afzeiken daar heb ik geen moeite mee .

maar bij mij ligt het begrip er gewoon even niet. en juut ik noem geen namen dus als je je aangesproken voelt is dat jammer maar is wel iets van jezelf denk ik qua afzeiken dan .

verder vraag ik naar het waarom van de een wel en van de ander niet .

maar zoals gezegt van mij mag elk één en iedereen elkaar afzeiken hoor . maar val er dan ook niet over als eens een verkeerde in elkaars ogen wordt afgezeken .

hoop dat het nu even duidelijker is wat ik bedoelde te zeggen .

• anita34

amen :D