Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuke stad

• Katusha

Hallo, ik wil als nieuwe bewoner even reageren op de negatieve berichten over Den Helder. Ik ben hier dik tevreden,geloof me, er is overal wat hoor !!!

Ik lees dat er heel veel negatieve berichten staan van een zekere Kytoma, en lees dat vrijwel iedereen hem goed kent. Ik, als nieuwe inwoner, wil hier ook even mijn mening over kwijt. Ik ben al heel lang werkzaam als psychotherapeut en vind het erg intresant om tussen de regels door te lezen. Deze man heeft waarschijnlijk heel erg veel spijt van het feit dat hij uit Den Helder verhuist is. Het is vast niet mogelijk voor hem om terug te komen, waarschijnlijk door zijn verleden. Ik lees ook heel veel woede en denk dat hij het beste profesionele hulp kan zoeken.

Succes ermee Kytoma, een tevreden inwoner van Den Helder

• Moriaantje

Is het nou waar, Kutusha ?

Dat geitenwollensokken in de zomer veel warmer zijn dan in de winter ???

• Katusha

Wat een vreslijk imago hebben wij he'….ik loop gewoon lekker op teenslippers.

Het liefst van Reef, geen geitewol voor mij hoor!!!

• Juut

whahahaha goed antwoord , Katusha !

• Jowiri

Welkom Katusha!

Zelf woon ik nu een jaar hier, ik woonde daarvoor mijn hele leven in Enkhuizen. En wellicht komt het door de buurt waar ik woon, maar ik vind DH dus echt wèl een fijne stad. De mensen zijn open en vriendelijk, maar dat zal een wisselwerking zijn zoals je jezelf opstelt ;)

De natuur is prachtig, vind het heerlijk om door de Gravelijkheidsduinen of het Hengstenpad te wandelen. Enkhuizen zal altijd de stad van mijn voorvaderen blijven, daar liggen mijn wortels, maar heb nog geen moment spijt gehad van Den Helder.

Of komt dat door mijn nog altijd roze gekleurde bril……

Jowiri

• wilma 1

Ik heb geen rose bril op maar vind Den helder nog steeds MIJN stad !! Ik heb er er 23 jaar met heel veel plezier gewoond en ga er ook zeker weer terug !! Groet Wilma

• anita34

ik heb emt een tussen poos van ong 20 jaar ook in den helder gewoond en nu weer sinds 2006

den helder is mooi maar je moet het wel zelf uitvinden

• joany

dat heb je mooi gezegt anita :)

anita34 schreef:

>

>

> den helder is mooi maar je moet het wel zelf uitvinden

• anita34

dank je joany