Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sneu...

• carina

julianadorp -

Inbrekers werd het in de nacht van vrijdag op zaterdag in Julianadorp wel heel gemakkelijk gemaakt.

Omdat kinderen van de bewoners in een tent in de achtertuin sliepen was van twee woningen aan het Malzwin de achterdeur opengelaten.

Daardoor hadden de inbrekers vrij spel in de huizen. Ze gingen er vandoor met laptops, spelcomputers en fotocamera's.

• joany

ach……sneu..

• tineke65

weer heel vervelend.allemaal……….. maar nu ben ik wel nieuwsgierig…..of de verzekering uitbetaald…. om het feit dat de deur open stond

gr tineke

• anita34

nou ga daar maar niet van uit

ik zou het heel vreemd vinden als de verzekering het uit ging betalen als je een deur open laat vraag je er toch een beetje om ookal is het omdat je kids in de tuin slapen

• Jowiri

Ik zou ook mijn deur open laten als mijn jongens in de tuin zouden slapen. je vráágt nergens om, het is een risico dat je neemt.

Ik ben allang blij dat ze de kinderen met rust hebben gelaten. Stel dat ze wakker waren geworden, wat was er dan gebeurd??

• Mo

Wat een ontzettende “domme” opmerking A34, waar vraag je dan om, je kan gvd toch wel je achterdeur voor je kids open laten, je heb ook nog zoiets als een tuin, waar niemand behoort te komen. Voor die mensen is het vet balen, hopelijk keert de verzekering gewoon uit.

• carina

Ze zijn inderdaad op eigen terrein gekomen… en met een buiten de deur verzekering doe je eigenlijk ook niets op slot.. reuze benieuwd of het vergoed wordt inderdaad… Ik hoop het toch echt wel voor deze mensen.

Bovendien lijkt het wel of men wist dat de kids daar gingen slapen, het zullen toch geen bekende geweest zijn o.i.d.

• anita34

dat de kids in de tuin slapen is niks mis mee

maar het had achteraf misschien anders gekunt

het is sneu absoluut

en wat is dom

de kids hadden ook een sleutel in de tent kunen hebben maar das achteraf gepraat das meestal zo eerst moet er iets gebeuren dan pas zeggen had ik dit of dat

• anja

tja , en dan slapen de kids in de tuin in een tent , leuk en vreselijk spannend , echt lachen , laat wakker veel chips en cola en natuurlijk de achterdeur sleutel onder het hoofdkussen …………

dan begint het onverwacht te onweren of moeten er een haastige plas gepleegt worden …………. help waar is de sleutel ?????? we hebben gestoeid een kussen gevecht gehouden ……… maaaaaaaaaaaam help …………….

wel handig hoor achterdeur op slot … sleutel weg ……. geen sleutelgat in buitenkant van de achterdeur………….pa en ma al op 1 oor en tja dan paniek in de tent en achtertuin………

nee dat is toch niet de manier lijkt me zo . het zou gewoon moeten kunnen dat de kinderen zo'n leuke avond/ nacht hebben in de achtertuin , ook ik heb dat vroeger toegelaten in mijn achtertuin met de tuindeur gewoon open voor de kids .

dat er een stelletje onverlaten daar de kans schoon zag om toch in te breken is laf en gemeen en zeker geen fout van de bewoners !!!!!!!!

ze hebben er niet om gevraagt en alleen aan de kids gedacht…

• joany

blijft ook wel heel toevallig dat ze juist dat huis hebben “gekozen” moeten ze toch al aardig in dat buurtje hebben rondgespookt lijkt me…