Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

www site denhelder

• Anoniem nummertje zoveel

www.ouwehelder.web-log.nl De website over Denhelder eindelijk lang op ge wacht maar nu is hij er dan ook.

• @nn@

Stelt echt niet veel voor .Zitten we echt niet op te wachten .1 pagina onzin die we allang weten , meld eens wat nieuws

• Sjaak v/d H

Wie heeft daar nou op gewacht?

Ik ga er in iedergeval geen eens naar kijken.

• Anne

Misschien is het de moeite waard om ook eens positief over Den Helder te zijn ?

En nog een ( als opbouwende kritiek bedoelde) tip, het is de moeite waard om de tekst even in Word te plakken en door de spellingscontrole te halen ;-)

• serin

Wel typisch dat er een kop stuk staat “ over mij zelf ” en dat is niet ingevuld jammer .

Daarbij vind ik trouwens wel dat hij over de zwervers gelijk heeft , het kan toch niet zo zijn dat je mensen 3 dagen binnen op sluit omdat ze niet over straat mogen ivm het straat beeld om vervolgens weer los te laten en ze als oud vuil buiten te zetten .

Voor de rest stelt de site weinig voor !

ik zal volgende week (over mij zelf) er eens goed invullen zo ook weer tevreden…

zo profiel is bij gewerkt.

• ¥ Lotje ­­¥

zal de link aanklikbaarmaken . Is makkelijker voor diegene die het willen zien

http://ouwehelder.web-log.nl/mijn_weblog/2008/08/index.html

• serin

Nou dank je wel is ook wel eens leuk een gezicht bij iemand te zien , trouwens nog een vraagje waarom zo negatief over den helder maar dan toch hier op het pb snuffelen toch wel een beetje nieuwschierig gebleven naar het goede oude den helder .