OPROEP
Zullen we morgenmiddag met het hele prikbord in onze oudste zooi met flessen niet alcoholische drank, op het Julianaplein gaan zitten ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHaha gek mens!
Nah toch en goed idee om de gemeente eens een hak te zetten…
Dan neem ik mijn stereo-toren mee en draai racecircuitgeluiden af, en lekker cola zuipen uit een veldfles, en we waggelen lekker een beetje in de rondte en af en toe een polonaise er tussen door, en lekker lijp doen haha.
Zolang we geen alcohol drinken is er geen hond die je kan wegsturen
Ohja en natuurlijk je alleroudste vieze kleren aantrekken he!
We lossen gewoon voor een keertje de vaste ploeg af
Iedereen loopt beroepsafzeiker kytoma af te keuren over zijn negatieve gelul over Den Helder.
Deze oproep is dan toch wel triest naar de organisatie en alle honderden vrijwilligers!!
Als je je ongenoegen wil uiten over het beleid in Den Helder stuur dan allemaal een brief (of meerdere brieven) met telkens 1 vraag dit uiteraard aan één van de wethouders of hun baas de burgemeester. Als iedere prikker een zinnige of onzinnige vraag stelt over bijvoorbeeld onkruid in zijn / haar straat, de snelheid in zijn / haar hofje of straat, pakeer overlast, tot overlast van vallende bladjes. Jullie zijn allemaal best in staat om een paar vragen te stellen :-)
Doordat de gemeente verplicht is om 1) een ontvangst bevestiging te sturen en 2) binnen 6 weken een antwoord moet geven op je vraag heb je de mensen (lees beleidsmakers) aan het werk!
Dit is naar mijn mening beter dan je woonplaats voor joker te zetten aan je bezoekers!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?