Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraagje

• Peter

hallo allemaal.

ik ben van plan zaterdag naar Den Helder te gaan met de trein, nu wil ik voor of na de Parade of Sail nog even naar de haven van HWN bij Het Neuw Diep, ligt dit ver van de avtiviteiten en zo ja rijden er bussen naar toe,

alvast bedankt voor de info.

groet Peter……..

• Juut

Als je via deze startpagina naar Sail gaat ( staan rechts een paar linkjes ) :

http://www.den-helder.eigenstart.nl/

• Peter

Juut bedankt voor je andwoord maar het was niet wat ik zocht, ik stel een simpele vraag moet toch ook simpel te beandwoorden zijn lijkt mij, denk dat ik maar thuis blijf.

• tisallemaalwat

het is vlakbij ,bij het haven kantoor en bij de snackbar de razende bol ,kijk op 0223 pagina bij Tall Ships Race 2008 (tip) en dan bij plattegrond daar kan je zien waar het is groetjes….

• Juut

ach ja ik gaf de tip om via dat even te kijken, staat ook een plattegrond bij …

liever dat een ander het allemaal uitzoekt dan zelf ff wat ‘'werk’' te verrichten…

• tante theemuts

volgens mij moet je bus nr 33 hebben.richting de tesso haven die stopt het dichtste bij.volgens mij rijden er niet zoals met de marinedagen extra pendelbussen vanaf het station.

• Lin

Ooooh is dat een dreigement?? Dan blijf je toch lekker thuis!!!

• tisallemaalwat

misschien wilde hij wel gewoon een praatje hier,niet zo negatief hoor

• Dispar Vulgo

Ja en dan nu het antwoord.

Peter het is vanaf de dijk een klein half uurtje lopen naar de HWN.

Deze watersport vereniging is vlak bij de ingang van de Marinehaven.

Dus ook jij van harte welkom in Nieuwediep.

• tisallemaalwat

het antwoord was er al , wijsneus