Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de parade

• Helderse0223

Hallo iedereen!!!!

Mijn complimenten aan de organisatie van de parade… helemaal toppie was dat..

heel bruisend en vrolijk en heel muzikaal!!! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft… Want dit mag van mij wel vaker zo gaan in den helder…

Wilde ook ff melden dat ik nieuw ben op dit prikbord, heb heel mn leven al hier gewoond en vind het vaak een k.stad maar op sommige momenten is het ook echt mijn stadje, of zoals ma flodder zei “het blijft toch je kind he….” dus bij deze “het blijft toch je stad he…!”

Nog veel plezier bij sail iedereen!!!

• Jowiri

Mijn zoon van 13 kreeg een speldje opgeprikt van één van de bemanningsleden van de Rnov Shabab Oman.

Hij was er met de klas, en was er even tussenuit gepiept met 2 vrienden. Hij vet trots, leraar vet jaloers ;)

Tis een leuk souvenir!

Hij was onder de indruk van de Parade, maar schaamde zich voor de pakken van de Nederlanders, veel minder mooi….

• Moriaantje

Andersom schamen zij zich weer voor hun pakken (de buitenlanders), tis maar net hoe je het bekijkt en vanuit welk oogpunt…. Wat wij mooi vinden wil nog niet zeggen dat ze het zelf ook mooi vinden….

Gewoon een typisch gevalletje van Vice Versa…

• anita34

ik was ook onder de indruk van de parade was echt heel mooi ik vond die doedelzakken mooi althans het geluid het heeft iets vind ik maar ook dat is persoonlijk

en het laatste die mannen met die witte pakken aan super

• Jowiri

Persoonlijk vind ik een man in pak zowiezo wel erg aantrekkelijk ;)

• Juut

de parade was in 1 woord GEWELDIG :D

• bloem99

ja ik heb ook ff staan genieten

hmmm

lekker hoor hahahah

• anita34

ben er nog sprakeloos van er liep een gozer met donker haar met allemaal vlechtjes tussen hij liep me bijna onderste boven ahhahaa

• Lin

Houden jullie het droog of zitten jullie nu te soppen op jullie stoel??

• Juut

Nou een beetje wel

lol:D