Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de parade

• anita34

ik sop neit hoor doe ik wel onder de douche :D

enne op me stoel soppen gadsie darre

• Lin

Zou je eens moeten proberen, je stoel schoon soppen, wordt het weer lekker fris van, vooral als je de hele tijd achter Internet bivakkeert..

Ach ja de douche.. bij gebrek aan beter zou ik ook de hand aan mezelf slaan

• Juut

Lekker aardig ben jij weer,Lin

• Moriaantje

Ik durf te wedden dat er prikkers zijn die wel degelijk de hand aan d'r zelf slaan ;) daar durf ik m'n hand voor in het vuur te steken, maar ik steek geen hand uit om aan te wijzen wie dat is….

Sommige slaan de hand aan zichzelf bij het zien van een erotische afbeelding of film maar er zijn er ook die dat doen na de aanraking van een bekende zanger z'n hand… Wolter Kroes bijvoorbeeld :):):)

zo dat was lekker bijdehand :P

• anita34

lin hou je grote mond eens wijsneus

enne so what iedereen doet aan zelf bevredeging zelfs binnen een relatie

en is er wat mis mee???

• Roek

Nee hoor, het is allemaal van jezelf! En voor de wijsneuzen onder ons, ik slaap met een deken met mouwtjes!

• Juut

hahahahahahahahahahahahaha

• Lin

Haha blijkbaar een gevoelige snaar geraakt Aniet? Of zijn je vingers lam?? En Roek, slaap jij maar lekker met mouwtjes hoor, zolang je maar met de handjes boven de dekens slaapt!

• Roek

Ja, daarom zitten er mouwtjes in, kan niet anders hè! ;-) En nu wil ik niets meer van je horen, hoor je!